استاندار تهران: نتیجه انتخابات مجلس در حوزه ورامین تا ۲ روز آینده اعلام می‌شود

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران گفت: با توجه به اینکه کار شمارش آرا در حوزه ورامین، پاکدشت و پیشوا به صورت دستی انجام می‌شود، اعلام قطعی نتایج فردا یا پس فردا خواهد بود.

علیرضا فخاری روز جمعه در محل استانداری تهران به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: اصولا شیوه و روش مردم ما این است که همیشه تمایل به انداختن رای در عصرها و آخر وقت دارند و از این رو امکان تمدید ساعت رای گیری با تقاضای ما تا ساعت ۲۱ با هماهنگی وزارت کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین با هماهنگی شورای نگهبان امکان تمدید ساعت رای گیری تا ساعت ۱۲ شب پیش بینی شده است.

استاندار تهران گفت: در تهران همانطور که قبلا هم گفتیم تا ۲ ساعت پس از اتمام‌کار رای گیری نتایج را به وزارت کشور اعلام می‌کنیم.

به گفته فخاری، انتخابات در ورامین به صورت دستی است و شمارش آن نیز با تاخیر است و نتایج نهایی فردا یا پس فردا بسته به حضور مردم است.

استاندار تهران همچنین گفت که با استفاده از صندوق‌های سیار برای اماکن جمعیت خیز مثل نمایشگاه بین المللی کتاب و بیمارستان‌ها ظرفیت اخذ رای را فراهم کردیم.

فخاری اضافه کرد: برگزاری الکترونیک انتخابات موجب سرعت بخشی، کیفیت بخشی و ایمنی بخشی در انتخاب شده است.

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز جمعه ۲۱ اسفند به شکل همزمان در برخی استان‌های کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران و ورامین برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس دارای ۳۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی است که در مرحله اول ۱۴ نماینده با رای مردم برگزیده شدند و ۱۶ نماینده دیگر نیز از میان ۳۲ کاندیدای راه یافته به مرحله دوم با رای مردم انتخاب خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha