۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85472698
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

حاجی بابایی: همدان در جذب بیمه‌شدگان روستایی و عشایر رتبه سوم کشور را دارد

همدان-ایرنا- رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از رتبه سوم استان همدان در ضریب نفوذ بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور با ۱۵۳ هزار نفر بیمه شده خبر داد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی روز شنبه در همایش سراسری کارگزاران صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان اظهار کرد: میانگین کشور در جذب بیمه شدگان روستایی و عشایری ۳۰ درصد است و همدان با ضریب نفوذ ۵۳ درصد بیمه ای در ردیف پنج استان برتر کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه کشاورزان از اقشار بسیار مهمی در جامعه هستند که به تکیه‌گاه نیاز دارند تصریح کرد: ما در حاکمیت وظیفه داریم که اقشار مختلف مردم را زیرپوشش قرار دهیم تا معیشت این افراد تامین شود.

حاجی بابایی با اشاره به اقدامات صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در کشور و استان همدان افزود: موفقیت‌های بسیاری در این زمینه به دست آمده که کار خیلی بزرگ و سنگینی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نحوه فعالیت کارگزاران صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بیان کرد: تمام ارکان نظام باید به این سمت برود که افراد هرچقدر بیشتر کار کردند، دریافتی بیشتری داشته و از حالت ساکن بی‌تحرک خارج شده و حرکت قدرتمند اجتماعی داشته باشند.

حاجی بابایی: همدان در جذب بیمه‌شدگان روستایی و عشایر رتبه سوم کشور را دارد

حاجی بابایی با بیان اینکه استان ما از جهات گوناگون رو به رشد است و باید در زمینه‌های مختلف، یک استان برتر باشیم ادامه داد: وضع اشتغال ما رو به بهبود است و ما امسال تمام توان خود را برای مسکن به کار می‌گیریم.

وی ادامه داد: سه هزار هکتار باید به شهر اضافه شود که هزار هکتار برای فضاهای عمومی و مابقی باید برای مسکن اختصاص داده شود.

هشت هزار و ۷۰۰ نفر در استان ماهیانه از این صندوق مستمری بازنشستگی،از کارافتادگی و فوت سرپرست خانوار دریافت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha