۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۶
کد خبرنگار: 912
کد خبر: 85479323
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یک نفر عابر پیاده براثر تصادف در بزرگراه امام حسین (ع) کرمانشاه فوت کرد

کرمانشاه - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از فوت یک نفر عابر پیاده در بزرگراه امام حسین (ع) کرمانشاه بر اثر تصادف خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ محمد حیدری روز پنجشنبه در این ارتباط توضیح داد که این تصادف در در ورودی تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) رخ داد.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس راهور پس از اطلاع، بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و ضمن کنترل ترافیک محل، صحنه تصادف را بررسی نمودند.

حیدری اضافه کرد: براساس اعلام کارشناس پلیس راهور، تصادف در اثر برخورد یک دستگاه سواری که راننده آن خانمی حدودا ۳۰ساله بودند به علت عدم توجه به جلو اتفاق افتاد.

رییس پلیس راهور کرمانشاه تصریح کرد: عابر پیاده توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می گردد اما به دلیل شدت برخورد و جراحات وارده، متأسفانه در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

وی گفت: بزرگراه امام حسین (ع) از معابر پرتصادف کلانشهر کرمانشاه است که بیشترین قربانیان آن عابرین پیاده هستند.

حیدری در پایان تاکید کرد: کانالیزه کردن محل عبور عابران با استفاده از پل‌های مکانیزه عابر پیاده و کنترل سرعت وسایل نقلیه با استفاده از دوربین های هوشمند ثبت تخلفات از عوامل بسیار مهم برای کاهش تصادفات در بزرگراه امام حسین علیه السلام است و توجه بیشتر شهرداری را نیاز دارد.

کلانشهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha