استاندار: آماده همکاری ۵۰ درصدی در اعتبارات سخت افزاری  مدارس فارس هستیم

شیراز – ایرنا - استاندار فارس گفت: هر ۵۰ درصدی که برای تامین نیازهای سخت‌افزاری مدارس فارس از جانب وزارت آموزش و پرورش اختصاص یابد، ۵۰ درصد دیگر آن را از اعتبارات استانی تامین می‌کنیم.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش فارس، محمدهادی ایمانیه در نشست دانش آموزان منتخب شیرازی با وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: برای بودجه و اعتبار وزارت آموزش و پرورش باید ساز و کاری تدبیر شود تا اعتبار لازم حوزه پرورش نیز اختصاص یابد و پس از آن نیز میزان تخصیص و بازدهی آن بررسی و رصد شود.

وی افزود: استعدادیابی و کشف ظرفیت‌های پنهان دانش آموزان امری مهم و قابل توجه است اما همزمان باید دارای برنامه جامع حمایت و نگهداری از دانش‌آموزان با استعداد هم باشیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش فارس بر به لزوم تغییرات در محتوای دروس آموزشی تاکید و پیشنهاد کرد: قسمتی از تغییرات در محتوای کتابهای درسی به استان‌ها تفویض شود.

ایمانیه ادامه داد: در صورتی که استان‌ها به عرصه به روز کردن محتواهای درسی وارد شوند، این کار شتاب بیشتر و بهتری می‌گیرد.

استاندار فارس درباره فرآیند گزینش نومعلمان نیز گفت: گزینش معلمین امری اساسی است؛ با اعمال و رفتار افراطی مخالفیم و با آن برخورد می‌کنیم اما جذب معلمان باید متناسب با فرهنگ و ارزش‌های ایران اسلامی باشد.

در این دیدار، جمعی از دانش آموزان شیرازی سازمان دانش آموزی، بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی، مدارس استعدادهای درخشان، مدال آوران المپیادی، دانش آموزان عشایری، هنرجویان هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش و دانش آموزان با نیازهای ویژه حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha