۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶
کد خبر: 85479956
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار قدس :نظارت بر قیمت‌ها نبایستی به حوزه کالاهای اساسی ختم شود

شهرقدس - ایرنا - فرماندار شهرستان قدس بر لزوم کنترل و نظارت دقیق قیمت‌ تمامی کالاهای مصرفی و مایحتاج شهروندان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از خبر روز جمعه فرمانداری قدس، وحید گلی کانی فرماندار شهرستان قدس در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار کرد: عملکرد صحیح و به موقع دست‌اندرکاران عرصه تنظیم بازار و همچنین نظارت بر قیمت سایر کالاها ، موضوع تعدد قیمت‌ها در بازار را شکسته و منجر به آرامش شهروندان خواهد شد .


گلی کانی افزود : حادثه خبر نمی‌کند بنابراین مدیریت آن در حوزه‌های مختلف از مباحث حائز اهمیت است که بایستی در عرصه تنظیم بازار نیز پیش‌بینی‌هایی صورت گیرد تا بتوان در آن برهه حساس بدون هیچ مشکلی مایحتاج اساسی شهروندان را تامین نمود .

فرماندار قدس :نظارت بر قیمت‌ها نبایستی به حوزه کالاهای اساسی ختم شود
وی افزود: نظارت بر توزیع کالاهای اساسی بایستی همواره صورت گیرد زیرا غفلت ما به عنوان متولیان امر در سیستم توزیع و پخش منجر به افزایش و اختلاف قیمت در بازار خواهد شد بنابراین دانستن اینکه این کالا چگونه و در کجا توزیع می‌شود از موضوعات مورد تاکید است.


فرماندار شهرستان قدس با بیان اینکه پیشگیری و نظارت در این حوزه نقش بسزایی را در کنترل تخلفات ایفا می‌کند، گفت: در عرصه تنظیم بازار بایستی به صورت کلان‌نگر باشیم، تمامی دستگاه‌ها در این حوزه بایستی یکپارچه باشند و با همفکری به عنوان یک ید واحد جهت انتفاع شهروندان فعالیت نمایند.

شهرستان قدس در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha