فرماندار شهر قدس :گروه‌های نظارتی برای کنترل بازار در سطح شهر حضور داشته باشند

شهرقدس - ایرنا - فرماندار شهرقدس گفت: گروه‌های بازرسی و نظارت تنظیم بازار با حضور فعال در سطح شهر باید کنترل بازار را به عهده بگیرند.

به گزارش ایرنا از شهرقدس، وحید گلی‌کانی روز پنجشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار و کارگروه آراد و نان بااشاره به هدفمندی ارز ترجیحی افزود: یکی از مواردی که باعث التهاب در جامعه شده است موضوع هدفمندی ارز ترجیحی است که به منظور اجرای عدالت و کوتاهی دست دلالان اعمال شده است.

وی در مورد برخورد با نانوایی‌های متخلف خاطرنشان کرد: قرار بر این است به منظور برخورد با متخلفان، سهمیه آرد آن‌ها بسته به نیاز، تخلف نکردن، جمعیت و کیفیت پخت در مناطق مختلف پخش شود.

فعالیت دستگاه‌های دولتی به سمت رفع مشکل معیشت شهروندان است

فرماندار شهرقدس گفت: با فساد و کم‌فروشی به شدت برخورد خواهد شد و در ازای تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی، دهک‌های مختلف جامعه بسته به معیارهای متفاوت مبلغی تعلق گرفته و قیمت نان و دارو افزایش پیدا نمی‌کند.

گلی‌کانی ادامه داد: همچنین هیچ تغییر برخوردی در بحث کم فروشی، فساد و دیگر موارد نخواهیم داشت زیرا نباید مشکلی بر معیشت و اقتصاد مردم وارد شود.

وی افزود: ارز ۴۲۰۰ تومانی به منظور افزایش اقلام اساسی و جلوگیری از کاهش قیمت در جامعه به افراد مختلف پرداخت شد، اما به جای تامین اقلام اساسی و رفع مشکلات به مباحث غیرضروری پرداخته شد.

فرماندار شهرقدس ادامه داد: در این دوره بعضی از ادارات در شهرستان قدس مستقر شده‌اند که یکی از آن‌ها بیمه سلامت است، با استقرار این اداره افراد تحت پوشش افزایش یافتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha