۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۶
کد خبر: 85480415
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۵۰ درصدی توقیف وسائط نقلیه متخلف در همدان

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۶
کد خبر: 85480415
افزایش ۵۰ درصدی توقیف وسائط نقلیه متخلف در همدان

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: به دنبال اجرای طرح «آرامش و امنیت در معابر درون شهری» توقیف وسائط نقلیه متخلف و حادثه ساز ۵۰ درصد افزایش یافت.

سرهنگ ابراهیم فارسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اجرای طرح «آرامش و امنیت در معابر درون شهری» در همدان از پنجشنبه گذشته آغاز شد و تا روز یکشنبه هفته جاری ادامه دارد.

وی اضافه کرد: این طرح با هدف برخورد با ۲۰ تخلف حادثه ساز در معابر درون شهری آغاز و اجرایی شد که مهمترین آنها سرعت و سبقت غیر مجاز، انجام حرکات نمایشی، عبور از چراغ قرمز و حرکت خلاف جهت خودروها است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: با اجرای این طرح خودرو رانندگان متخلف اعمال قانون و راهی پارکینگ شد که مجموع خودرو و موتورسیکلت های توقیفی ۵۰ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ فارسی ادامه داد: مجموع سوانح فوتی معابر درون شهری همدان در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته و درصدد حفظ و تداوم روند نزولی سوانح تا پایان سال هستیم.

وی با بیان اینکه موتور سواران سهم بسزایی در تصادفات فوت و جرحی دارند گفت: با ورود به فصل گرم سال استفاده از این وسیله نقلیه برای رفت و آمد افزایش می یابد بنابراین برخورد با موتورسواران متخلف در دستور کار است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: برخی از موتورسواران بی توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام به عبور از پیاده رو، چراغ قرمز، حرکت خلاف جهت خودروها و انجام حرکات نماشی می کنند.

سرهنگ فارسی اضافه کرد: پلیس در مواجهه با موتورسواران متخلف ضمن اعمال قانون، نسبت به توقیف وسیله نقلیه و هدایت آن به پارکینگ اقدام می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha