سه شهر درکهگیلویه و بویراحمدبه دوربین های پایش تصویری مجهز می شوند

یاسوج- ایرنا- معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سالهاست که نصب دوربین های پایش تصویری در شهرهای این استان مغفول مانده است و با برنامه ریزی انجام شده سه شهر گچساران، دهدشت و یاسوج تا شهریور ماه امسال هر کدام به سه دوربین پایش تصویری مجهز می شوند.

به گزارش ایرنا، علی محمد روستا روز یکشنبه در نشست شورای ترافیک استان، اظهار کرد: نصب دوربین های پایش تصویری و ثبت تخلفات در معابر استان کهگیلویه و بویراحمد مغفول مانده است که انجام این مهم در کاهش تخلفات رانندگان و کنترل ترافیک بسیار موثر است.

وی افزود: چهار دوربین در شهرستان چرام آماده نصب است که به زودی توسط حوزه ارتباطات، فناوری و اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد نصب و به بهره برداری می رسند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات مطلوب در حوزه برق استان، تصریح کرد: سال گذشته، ۶ هزار پایه برق در استان، تعوض و تعمیر شد و ۵۰۰ کیلومتر سیم فرسوده مسی با کابل خودنگهدار تعویض شد.

روستا تاکید کرد: این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱ ،یک و نیم برابر افزایش داشته است و در سال پیش رو تلاش بر این است که این رقم افزایش یابد.

وی بیان کرد: قرار است به پیشنهاد مشاور ،حجم میدان های مقاومت و میدان جهاد در شهر یاسوج کم شود و به زودی زیرساخت های این کار فراهم می شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل نفت در سفر دوم رئیس جمهور به ساخت پل سوم بشار یاسوج اختصاص یافت دارد و در چند هفته آینده عرشه این پل نصب خواهد شد.

روستا ادامه داد: از مراحل تکمیل پل چهارم بشار یاسوج در یک هفته گذشته سه بار بازدید انجام گرفته است که مشخص شد تعهدات پیمانکار رو به اتمام است و طبق وعده شهردار یاسوج تا ۲ هفته آینده پل چهارم بشار زیر بار ترافیک خواهد رفت.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۴۰ میلیارد تومان برای روشنایی تونل های مسیر پاتاوه به دهدشت اختصاص یافته است و تا چهار ماه آینده همه تونل های مسیر پاتاوه به دهدشت روشن خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha