۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۱۷
کد خبرنگار: 882
کد خبر: 85482696
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

روسیه: امیدواریم رئیس‌جمهور ایران سلامت باشد

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۱۷
کد خبر: 85482696
روسیه: امیدواریم رئیس‌جمهور ایران سلامت باشد
ساختمان وزارت امور خارجه روسیه

مسکو- ایرنا- سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در پی حادثه بالگرد حامل رییس جمهور و همراهان اعلام کرد: ما صمیمانه امیدواریم که آنها زنده باشند و جان و سلامتی آنها در خطر نباشد.

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا از کانال تلگرامی وزارت خارجه روسیه، ماریا زاخارووا افزود: اطلاعات درباره این حادثه را به دقت رصد می کنیم.
وی اظهار داشت: روسیه آماده ارائه تمام کمک های لازم برای جستجوی بالگرد مفقود شده و بررسی علل حادثه است.


دعای رئیس شورای مفتیان روسیه برای سلامتی رئیس جمهور ایران
شیخ مفتی راویل عین الدین، رئیس اداره دینی مسلمانان روسیه نیز در پیامی در کانال تلگرامی نوشت: در این لحظات دشوار دل های مسلمانان روسیه با مردم ایران همراه است.
در ادامه این پیام آمده است: به درگاه خداوند متعال برای دوری بلا و مصیبت از ایران و رهبران آن دعا میکنم و امنیت، سعادت و پیروزی را از درگاه وی برای ملت ایران مسألت دارم.

عصر امروز (یکشنبه) خبری مبنی بر بروز سانحه فرود سخت برای بالگرد حامل رئیس جمهور در «جنگل دیزمار» مرکزی بین روستای برازین و اردشیری استان آذربایجان شرقی منتشر شد.

گزارش‌ها از حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، حجت الاسلام سیدمحمد آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، خلبان، کمک خلبان، کروچیف (دستیار خدمه پرواز)، سر تیم حفاظت و یکی از محافظین و چند تن دیگر از همراهان به عنوان سرنشینان این بالگرد حکایت دارد.

تاکنون ۲۰ تیم امدادی به منطقه اعزام شده‌اند اما به دلیل صعب العبور بودن منطقه و شرایط آب و هوایی نامناسب به ویژه مه شدید، عملیات جست و جو و نجات زمانبر خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha