۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۱۸
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85484364
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پیام تسلیت رهبر دروزیان لبنان و ابراز امیدواری برای ایران در عبور از مرحله سخت کنونی

تهران-ایرنا-شیخ «سامی ابو المنی»، رهبر دروزیان لبنان در پیامی ضمن تسلیت شهادت «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری و «حسین امیر عبداللهیان» وزیرامورخارجه کشورمان، ابراز امیدواری کرد که ایران قادر خواهد بود که این مرحله سخت را پشت سربگذارد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، ابو المنی در این بیانیه شهادت رئیس جمهوری و وزیر اموخارجه فقید کشورمان و همراهان ایشان را به حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

وی همچنین افزود: خداوند متعال رح این بزرگواران را غرق رحمت خود قرار دهد و به رهبر، ملت ایران و خانواده این عزیزان نیز صبر عطا فرماید.

دبیر کل حزب الله لبنان نیز در پیامی، شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور و هیات همراه وی را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، در پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصرالله آمده است: من گرم‌ترین تسلیت‌ها و هم‌دردی‌ها را از سوی حزب الله و مجاهدان، خانواده‌های شهید و جانباز و همه‌ی هواداران مقاومت لبنان به مناسبت شهادت این گروه از سران نیکوکار و در صدر آنان حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مجاهد، خدمتگزار و وفادار جمهوری اسلامی و وزیر خارجه‌اش، برادر عزیز دکتر حسین امیرعبداللهیان، پرچم‌دار دفاع از مقاومت در همه‌ی محافل بین‌المللی و حضرت آیت الله آل هاشم، نماینده‌ی حضرتعالی در آذربایجان شرقی و استاندار آن، جناب رحمتی و همراهانشان خدمت شما ابراز می‌کنم.

وی افزود: ما در همه‌ احساسات و پیامدهای از دست دادن این سران بزرگوار در این مرحله‌ حساس که شما در حال رهبری امت اسلامی در نبرد سختش با استکبار، هژمونی و اشغال اماکن مقدس، کشورها و ملت‌هایمان از سوی نیروهای امریکایی صهیونیستی هستید، با شما هم‌دردیم.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همراهان خود همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha