۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۳
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85483877
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جنبش «أمل» لبنان : شهادت آیت‌الله رئیسی، ایران را از مسیر اقتدار و صلابت بازنمی دارد

تهران- ایرنا- هیات ‌رئیسه جنبش امل لبنان با صدور پیامی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش را در حادثه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های لبنان، جنبش أمل امروز (دوشنبه) ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی ابراز اطمینان کرد که شهادت آن‌ها هرگز جمهوری اسلامی ایران را از مسیر اقتدار و صلابت بازنمی‌دارد.

در این پیام تسلیت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم. الَّذِینَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلَائِکَةُ طَیِّبِینَ یَقُولُونَ سَلَامٌ عَلَیْکُمُ ادْخُلُوا الْجَنَّةَ بِمَا کُنْتُمْ تَعْمَلُونَ. صدق الله العلی العظیم.

در برهۀ حساسی که امت ما در آن به سر می‌برد و نیازمند رهبران و مردانی صادق و مؤمن است که با خدا عهد بستند و و آن عهد را تغییر ندادند، جمهوری اسلامی ایران و عرصه‌های مقاومت، جهاد و منابر دعوت به خدا با کلمه و موعظه، جمعی از رهبران خود در جمهوری اسلامی ایران را از دست داد که جناب رئیس‌جمهور، آقای سید ابراهیم رئیسی، جلودار آنان است. بعد، برادر و دوستمان، وزیر امور خارجه ایران، جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان و همراهان شهیدشان قرار دارند که بر اثر سانحه دردناک ناشی از سقوط بالگرد حاملشان در استان آذربایجان شرقی به شهادت رسیدند.

ما در جنبش امل، در جایگاه رهبران این جنبش و مجاهدان، صمیمانه به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای (حفظه المولی) و به مردم ایران و خانواده‌های این شهدا تسلیت عرض می‌کنیم. از خداوند سبحان و متعال مسألت داریم که این شهدا را ساکن بهشت وسیع خود کند و به شما و ما صبر عطا کند. ما اطمینان کامل داریم که ارتحال این جمع مبارک رهبران و شهدا، جمهوری اسلامی ایران را از حرکت به سوی پیشرفت، صلابت، اقتدار و حمایت از آزادگان جهان در راه رهایی و عدالت باز نمی‌دارد. إنه نعم المولی و نعم النصیر.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» روز گذشته (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد و وی و تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل شدند. «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از دیگر سرنشینان بالگرد بودند که به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha