۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85484697
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نایب قهرمان المپیک: شهیدجمهور در راه خدمت به مردم کم نگذاشت

همدان- ایرنا- نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک ۲۰۰۴ آتن گفت: آیت الله رییسی شهید جمهور در راه خدمت به مردم کم نگذاشت و همواره تمام وقت به دنبال حل مشکلات کشور بود.

مسعود مصطفی جوکار روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: دوره ریاست جمهوی شهید رییسی منشاء خدمات بزرگ بود و در این مدت شاهد موفقیت‌های بزرگ به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و زیرساخت‌ها بودیم.

وی اضافه کرد: آیت الله رییسی اشرف کامل به شرح حال مردم اقصی نقاط کشور داشت و این ارتباط نزدیک باعث شد تا محبوبیت خاصی نزد ملت داشته باشد.

جوکار با بیان اینکه شهیدجمهور نزد تمامی اقشار جامعه این محبوبیت را داشت، بیان کرد: ورزشکاران نیز هر آنچه که خواسته و مطالبه داشتند، با جدیت توسط آیت الله رییسی پیگیری و دستورات لازم داده می‌شد.

وی افزود: ورزش کشور در دوران گذشته با چالش‌هایی همراه بود که در دوره آیت الله رئیسی بسیاری از آنها برطرف شد و انگیزه مضاعف در قهرمانان شکل گرفت.

مصطفوی، برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان را یکی از مزیت‌های مهم حوزه ورزش در دوره دولت سیزدهم دانست و گفت: آیت الله رییسی همواره عملکرد تیم‌ها و ملی پوشان ورزشی در میادین مهم بین‌المللی را دنبال می‌کرد.

جوکار، شهادت آیت الله رییسی را یکی از اتفاق‌های دردناک تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: خدمات شهیدجمهور همواره در اذهان عمومی جاودان خواهد ماند و از یاد نمی‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha