۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85484793
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تابلو دکوراتیو به همراه معرفی انواع آن

۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبر: 85484793
تابلو دکوراتیو به همراه معرفی انواع آن

تابلو از المان های اصلی برای تزیین دکوراسیون داخلی محسوب می شود. امروزه شاید کمتر دیزاینی را مشاهده کنید که در آن از تابلو دکوراتیو به عنوان عنصر تزیینی استفاده نشده باشد. دیوارهای خالی با استفاده از این عنصر تزیینی می توانند هویت اصلی خود را نمایش دهند و حس بهتری به مخاطب ارائه دهند. از این رو استفاده از انواع تابلو در معماری داخلی بسیار رایج و مرسوم است.

ایرنابازار- درک و استفاده موثر از عناصر تزیینی در چیدمان موجب می شود که فضا شکل مطلوبی به خود بگیرد. محتوای این عناصر و حسی که به مخاطب منتقل می کنند در انتخاب طرح و نقش آنها بسیار موثر است. تابلو ها اغلب به صورت مدرن، سه تکه، کلاسیک، منظره، مذهبی، طرح های برجسته و خط ارائه می شوند. با خرید تابلو می توانید از آن در بخش های مختلف فضاهای داخلی استفاده کنید.

خرید تابلو با توجه به دیزاین داخلی

دکوراسیون داخلی با سبک های مختلفی مانند مدرن و کلاسیک طراحی می شود. به همین دلیل بهتر است که تابلو دکوراتیو را با توجه دیزاین داخلی انتخاب کنیم. در حال حاضر تصاویر مدرن چاپی طرفداران زیادی دارند و به همین دلیل به صورت تابلو بوم قابل خریداری هستند. این تصاویر روی بوم نقاشی یا متریال های دیگ چاپ می شوند و جلوه بصری زیبایی به محیط خواهند داد.

ممکن است دیزاین داخلی به صورت مینیمال طراحی شود و از این رو بهتر است از تابلو مینیمال برای طراحی و تزیین دیوار آن استفاده شود. تطابق سبک تابلو با دیزاین و طراحی داخلی موجب می شود که یک فضای یکدست و متعادل ایجاد شود. با خرید تابلو با توجه به دیزاین داخلی دکوراسیون داخلی را متوازن و هماهنگ طراحی کنیم. با توجه به اهمیت فضای پذیرایی در یک منزل مسکونی، بهتر است از طرح های شیک و زیبا در این فضا استفاده شود.

جدیدترین تابلو برای پذیرایی

خرید تابلو برای پذیرایی ممکن است بر اساس معیارهای مختلفی صورت بگیرد. جدیدترین تابلو برای پذیرایی اغلب با توجه به سلیقه مشتری طراحی و ارائه می شود. در آثار چاپی برای هر نوع سلیقه ای می توان یک طرح را انتخاب کرد. فضای پذیرایی نیز بر طبق سلایق مختلف طراحی و دیزاین می شود؛ از این رو نمی توان انتظار داشت که تابلو هایی که برای این فضا طراحی می شوند، شبیه به هم باشند.

گاهی برای ارائه آثار چاپی از تصاویر نقاشی نقاشان معروف استفاده می شود. تابلو طرح برجسته برای فضای پذیرایی کاربرد بسیار زیادی دارد و در این راستا طرح های متنوعی ارائه شده است. گل و طبیعت از اصلی ترین موضوعاتی هستند که از آن ها برای دیزاین داخلی پذیرایی استفاده می شود. اغلب آثار جدید با استقبال بیشتری مواجه می شوند و مشتری معمولا تمایل دارد که از جدیدترین تابلو ها برای دیزاین داخلی منزل خود استفاده کند.

تابلو دکوراتیو به همراه معرفی انواع آن

تابلوهای دکوراتیو مدرن و لوکس

طراحی دکوراسیون داخلی به صورت مدرن و لوکس در حال حاضر طرفداران زیادی دارد. اغلب افراد ترجیح می دهند که طراحی فضای داخلی منزل، محیط کار و ... به صورت مدرن و امروزی باشد. لوکس بودن فضای داخلی نیز برای این افراد بسیار اهمیت دارد. تابلوهای دکوراتیو مدرن و لوکس برای چنین فضایی طراحی شده اند و می توانید در بخش های داخلی کاربری های مختلف مانند مسکونی، اداری و تجاری از این آثار استفاده کنید.

با توجه به چاپی بودن تصاویر روی بوم این امکان وجود دارد که انواع تابلو دکوراتیو با تنوع بالایی ارائه شوند. این تنوع موجب می شود که مخاطب حق انتخاب بیشتری داشته باشد و بتواند با توجه به طراحی داخلی، تابلو دلخواه را انتخاب کند. تابلو با طرح های لوکس و لاکچری از فروش بیشتری برخوردار است. در نتیجه طراحان نیز در تلاش هستند که تابلو با چنین طرح هایی را بیشتر طراحی و ارائه کنند.

تابلو دکوراتیو به همراه معرفی انواع آن

تاثیر تابلو در منزل

شاید تصور کنید که ضرورتا نباید در یک فضای داخلی از عناصر تزیینی مانند تابلو استفاده شود! اما باید گفت که تابلو یکی از ضروری ترین آثار تزیینی در فضای داخلی می باشد. یک فضا بدون داشتن عناصر تزیینی هویت ندارد. همچنین از نظر بصری مخاطب نمی تواند حس مثبتی را از فضای مورد نظر دریافت کند. در مشاغل مختلف استفاده از تابلو می تواند نشان دهنده نوع کسب و کار، خدمات و فعالیت مورد نظر باشد. تاثیر تابلو در منزل نیز در همین حد است و نشان دهنده هویت یک فضا می باشد.

فروش تابلو مدرن برجسته

میزان فروش فروش تابلو مدرن برجسته بستگی به عوامل متعددی مانند موضوع اثر دارد. طبیعت، گل، ساحل، مناظر طبیعی و ... از موضوعاتی هستند که برای طراحی دیزاین تابلو مدرن برجسته از آن ها استفاده می شود. این امکان وجود دارد که سبک این آثار مدرن یا کلاسیک باشد. در هر صورت باید موضوع تابلو مورد نظر با طراحی و دیزاین فضای داخلی هماهنگ باشد.

میزان فروش آثار هنری مانند تابلو دکوراتیو می تواند تحت تاثیر عوامل دیگری مانند کیفیت چاپ نیز باشد. اگر کیفیت چاپ بالا باشد مسلما این امکان وجود دارد که طرح مورد نظر در ابعاد بزرگ تر نیز روی بوم نقاشی چاپ شود و با بزرگ شدن طرح کیفیت تصویر کاسته نمی شود. طرح های برجسته اغلب به صورت سه بعدی طراحی می شوند و طرفداران زیادی دارند. از این آثار بیشتر در فضاهای داخلی مانند نشیمن و پذیرایی استفاده می شود.

تابلو دکوراتیو به همراه معرفی انواع آن

تابلو شیک از کجا بخرم؟

شاید این سوال به ذهن شما خطور کند که مرکز فروش تابلو بوم چاپی با تنوع بالا کجاست؟ تابلو شیک از کجا بخرم؟ ما در سایت دکورآفیس انواع تابلو با طراحی و دیزاین متنوع را به مشتری ارائه می کنیم. با توجه به امکان خرید تابلو به صورت آنلاین، قابلیت ارسال آثار به صورت پستی برای هر منطقه وجود دارد. در نتیجه نیازی به مراجعه حضوری برای انتخاب تابلو دکوارتیو نیست!

تنوع، کیفیت بالای چاپ و قیمت های مقرون به صرفه از عوامل اصلی فروش تابلو هستند. این عوامل در آثار ارائه شده در سایت دکورآفیس همگی رعایت شده اند. قیمت تابلو با توجه به ابعاد و اندازه بوم می تواند متفاوت باشد. با انتخاب اندازه بوم، قیمت به مشتری نمایش داده می شود و وی می تواند طرح دلخواه را به صورت اینترنتی خریداری کند.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha