۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۹
کد خبر: 85486073
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قیمت کالاها در بازار مشهد ثابت است

۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۹
کد خبر: 85486073
قیمت کالاها در بازار مشهد ثابت است

مشهد -ایرنا- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: قیمت بیشتر کالاها در چند روز اخیر ثابت بوده و یا رو به کاهش است و بازار مشهد هیچ التهابی متاثر از نرخ ارز یا سایر عوامل ندارد.

محسن صیادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی به عمل آمده قیمت مرغ زنده و گوشت مرغ در مشهد ثابت است، حبوبات در عمده فروشی‌ها ۱۰ درصد کاهش قیمت دارد.

وی بیان کرد: قیمت میوه و سبزیجات نیز ثابت شده و قیمت گوجه فرنگی نیز ۱۵ درصد کاهش دارد، نرخ بالایی که خرده فروشان برای نوبرانه ها در نظر گرفته اند، به هیچ وجه مورد تایید نیست.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: قیمت برنج خارجی در بازار مشهد چهار تا پنج درصد کاهش دارد، لوازم خانگی نیز به دلیل رکود بازار زیر قیمت مصوب عرضه می شود.

وی گفت: نظارت بر بازار فقط بر قیمت نیست؛ بلکه نحوه عرضه کالا و حقوق مصرف کننده نیز مهم است، لذا در این راستا مراقب سودجویان هستیم تا از شرایط خاص به بهانه های مختلف سوء استفاده نکنند و در حق مردم اجحافی نشود.

صیادی افزود: اکنون روند قیمت ها در مشهد به ویژه در اقلام ضروری و معیشتی مردم افزایشی نداشته و بازار در آرامش است ومردم خرید خود را به راحتی انجام می هند.

۱۵۰ هزار واحد صنفی زیر نظر ۹۵ اتحادیه در مشهد فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha