امام جمعه یزد: مردم، وفاداری خود را در تشییع شهید رئیسی نشان دادند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: ملت فهیم و با بصیرت ایران در شهرهای مختلف بار دیگر در تشییع شهید رئیسی، وفاداری خود را به نظام و انقلاب اسلامی نشان دادند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله " محمدرضا ناصری " در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد افزود: مردم همان مردمی هستند که امام (ره) آنها را تربیت و هدایت کرد و فرقی نمی‌کند که دهه شصتی، هفتادی، هشتادی یا نودی هستند و آنها همیشه پشتیبان انقلاب و اسلام هستند و با وجود این همه دروغ‌ها و شایعاتی که در فضای مجازی وجود دارد اینگونه در صحنه حضور داشتند و باید قدردان این مردم باشیم.

وی با بیان اینکه در تشییع رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی همه اقشار حضور داشتند ادامه داد: باید مسئولان با تمام توان به این مردم خدمت کنند و برای رفع مشکلات اقدام داشته باشند که یک رسالت ملی، دینی و انقلابی و اهمیت فراوان دارد.

امام جمعه یزد بیان کرد: در سفرهای استانی رئیس جمهور، مصوباتی داشتیم که به همه مسئولان اجرایی توصیه می‌شود که این مسائل را به صورت دقیق و با تمام توان پیگیری کنند که به سرانجام برسد و از مردم و مسئولان می‌خواهیم که همیشه پای کار انقلاب و اسلام باشند .

ناصری بیان کرد: ما رئیس جمهور عزیزمان، وزیر امور خارجه، امام جمعه و استاندار تبریز و چند نفر دیگر از اطرافیان و خدمتگزاران به نظام را از دست دادیم که فاجعه بزرگی برای ما بود و باید واقعا از خدا بخواهیم که در این مسیر هم صبر، امیدواری و استقامت به همه عنایت کند.

وی با اشاره به اینکه ما در طول انقلاب شهادت افراد بزرگی همچون شهید بهشتی، رجایی، باهنر و شهید محراب شهید صدوقی را داریم گفت: اینها همه در کارنامه انقلاب و اسلام هست و پس از نبی مکرم اسلام (ص)، ائمه ما از امام علی(ع) تا امام حسن عسگری(ع) همه در این مسیر به شهادت رسیدند و این شهادت هم در سنین مختلف به وقوع پیوست.

امام جمعه یزد با اشاره به تشکیل مجلس خبرگان رهبری گفت: به دستور مقام معظم رهبری این مجلس در زمان خودش تشکیل شد و کار و وظیفه این مجلس دقت در مسائلی است که مربوط به ولایت، مطالبات رهبری، نگاه عمیق به حرف‌ها، دقت در برنامه‌ها و اینکه مجموعه موارد متعلق به ولایت و رهبری است را مورد بررسی قرار می‌دهد.

ناصری به پایان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مجلس دوازدهم از چند روز آینده شروع می‌شود و به نمایندگان توصیه می‌کنیم که اولا در ارتباط با قوانین مطالعه کرده و جهانی فکر کنند و آینده را در نظر داشته باشند.

امام جمعه یزد: مردم، وفاداری خود را در تشییع شهید رئیسی نشان دادند

همچنین امام‌جمعه بخش مرکزی یزد گفت: میراث ماندگار شهید جمهور ما تراز جدیدی از مدیریت بود که جایگاه ریاست‌جمهوری را برای مدیریت جهادی و انقلابی به کار برد.

حجت‌الاسلام " سید محمدکاظم مدرسی" در نمازجمعه بخش مرکزی یزد در روستای دهنو اظهار کرد: تقوا دارای انواع و عرصه‌هایی است که تقوا در گفتار را می‌توان به‌عنوان پرکاربردترین نوع تقوا در نظر گرفت.

وی با اشاره به زیبایی‌های تشیع افزود: امامت و جلوداری، اعتقاد راسخ، غنی‌بودن فرهنگ تشیع، شجاعات رهبران شیعی از مصادیق بارز زیبایی‌های تشیع هستند.

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی از میان ما رفت اما میراث ماندگاری از خود به‌جای گذاشت و میراث ماندگار وی تراز جدیدی از مدیریت بود و جایگاه ریاست‌جمهوری را برای مدیریت جهادی و انقلابی به کاربرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های مدیریتی شهید آیت‌الله رئیسی بیان کرد: معنویت و اخلاق، ایمان، اخلاص، زهد، فداکاری، توکل، خودسازی، عفت، امانت‌داری، دوری از کبر و غرور، امیدآفرینی و شجاعت از ویژگی‌های مدیریتی و معنوی این شهید بزرگوار بود.

نمازجمعه در ۲۷ محل در استان یزد اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha