۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۳۸
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85490987
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی پرسپولیس: بازی جذابی با شمس آذر خواهیم داشت

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شمس آذر در این فصل خیلی خوب ظاهر شد و ما فردا بازی خیلی جذابی با این تیم خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اوسمار ویرا روز دوشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی با تیم شمس آذر در جمع اصحاب رسانه قزوین اظهار کرد: در کنفرانس خبری قبلی نیز گفتم که هفته آخر لیگ خیلی مهم و سخت است و ما با یک تیم قوی روبرو هستیم.

وی اضافه کرد: ضمن تبریک به تیم شمس آذر و هواداران آن‌ها و جایگاهی که در جدول کسب کردند، سه تا بازی آخر فشرده شد و توانستیم ۴ بر ۳ از تیم استقلال خوزستان ببریم.

ویرا تصریح کرد: برای این بازی کارهای تاکتیکی بسیاری انجام دادیم و دنبال ارایه یک بازی خوب هستیم با این نکته که بازی قبلی دفاع ما متزلزل بود و گل خوردیم در این بازی وقت بیشتری برای تیم گذاشتیم، به هرحال الان نباید به فکر بازی قبل باشیم، بلکه باید خود را تقویت کرده تا بازی فردا را ببریم.

سرمربی پرسپولیس ابراز امیدواری کرد: فردا روز خوبی داشته باشند.

وی گفت: فرقی نمی‌کند کجا بازی کنیم، روش کار را عوض نخواهم کرد و صرفا روی تاکتیک تمرکز خواهیم کرد.

ویرا تشریح کرد: چیزهای دیگر مثل داوری و برنامه ریزی سازمان لیگ دست ما نیست و کنترلی روی آن نداریم، بازیکنان ما همیشه دنبال آن بودند که در حاشیه نباشند و بازیکنان و باشگاه همواره تلاش کردند تا کار خود را به خوبی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: ما برای بازی‌ فردا مثل بازی‌های قبلی آنالیز کردیم، شمس آذر فصل خوبی را پشت سر گذاشته و بازی خوبی داشته است و فضا ایجاد می‌کند.

ویرا در مورد سوال خبرنگار مبنی بر نظر مربی شمس آذر یادآور شد: در مورد اظهار نظر مربی تیم مقابل حرفی ندارم، بزرگی و کوچکی مربی را می توان از روی عملکرد تیم مشاهده کرد و نباید از دور قضاوت نمود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به اینکه در تیم پرسپولیس ۲ بازیکن قزوینی وجود دارد، بیان کرد: نمی‌توانم بگویم بازیکنان شمال یا جنوب بهتر است، اما اگر ۲ بازیکن از این شهر در یک تیم باشد، قطعا الگوی خوبی برای استان و بازیکنان آن است.

ویرا در مورد هواداران نیز اظهار کرد: طرفداران و هواداران‌مان همیشه در کنار ما بودندو امیدوارم که فردا در استادیوم حاضر باشند و با حمایت آن‌ها بازی خوبی رقم‌ بزنیم.

به گزارش ایرنا، بازی شمس آذر و پرسپولیس فردا سه‌شنبه هشتم خردادماه جاری در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha