۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۳۵
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85343265
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شمس آذر قزوین، غول کش لیگ برتر فوتبال ایران

۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۳۵
کد خبر: 85343265
شمس آذر قزوین، غول کش لیگ برتر فوتبال ایران

قزوین - ایرنا - تیم فوتبال شمس آذر قزوین با نمایش های قابل قبول خود در برابر تیم های مدعی کسب مقام قهرمانی رقابت های لیگ برتر فوتبال امسال و کسب ۷ امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن مقابل چهار تیم استقلال، تراکتور، سپاهان و پرسپولیس لقب غول کش این مسابقات را گرفته است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال کاسپین قزوین در شهریور ماه سال ۹۱ توسط اداره کل ورزش و جوانان این استان تاسیس شد و در سال ۹۹ به نام شمس آذر قزوین تغییر نام پیدا کرد و در شهریورماه سال ۱۴۰۰ نیز با خرید امتیاز فوتبال بادران تهران در رقابت های لیگ دسته یک، به عنوان نماینده قزوین سرانجام توانست با صدرنشینی در مسابقات دوره قبل این رقابت ها، به لیگ برتر فوتبال کشور راه پیدا کند.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در حالی نخستین تجربه لیگ برتری خود را تجربه می کند که سال گذشته با کسب ۷۰ امتیاز، ۶۷ گل زده و با اختلاف ۱۳ امتیاز نسبت به تیم دوم جدول رقابت های لیگ دسته یک کشور، جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را کسب کند اما شکایت تیم فوتبال سایپا از این تیم مبنی بر استفاده بازیکن غیرمجاز باعث شد تا نماینده قزوین با سه امتیاز منفی پا به رقابت های لیگ برتر بگذارد.

شاگردان سعید دقیقی همواره در طول تمامی رقابت های لیگ برتر ضمن ارایه بازی های تهاجمی و تماشاگر پسند، بعد از تیم های سپاهان، استقلال و تراکتور و همراه با تیم ملوان بندر انزلی با ۲۰ گل زده و در نیم فصل این رقابت ها چهارمین عنوان خط حمله برتر لیگ برتر را به خود اختصاص دهند.

شمس آذر- تراکتور جذاب، پرگل و دیدنی

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه یادگار امام تبریز میهمان تراکتورسازی آماده و پرمهره پاکو خمز، سرمربی این تیم بود که در نهایت توانست با نتیجه سه بر ۲ این تیم را در خانه حریف شکست دهد و توجه سایر مدعیان قهرمانی را به خود جلب کند.

نماینده قزوین در رقابت با تراکتور سازی که از ترکیب ۲-۴-۴ بهره می برد سرانجام توانست با گل های پوریا سرآبادانی ، محمدرضا رضایی و امیرمحمد نسایی نماینده آذربایجان شرقی در این رقابت ها را شکست دهد.

ترمز صدرنشین جدول در قزوین کشیده شد

نماینده قزوین در ادامه رقابت های لیگ برتر و از هفته نهم این مسابقات در ورزشگاه سردار آزادگان از تیم استقلال، صدرنشین نیم فصل مسابقات لیگ برتر میزبانی کرد که در این دیدار شاگردان سعید دقیقی ۲ مرتبه از میهمان خود عقب افتادند اما در هر مرتبه توانستند با گل های امیرمحمد نسایی و حسین گودرزی به بازی برگردند و در نهایت این دیدار را با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان برسانند.

شمس آذر بازنده ای سربلند در دیدار با پرسپولیس تهران

نماینده قزوین در رقابت های لیگ برتر و از هفته چهاردهم این مسابقات در تهران میهمان پرسپولیس، قهرمان ۶ دوره اخیر رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران بود که علی رغم یک دیدار خوب و تماشاگر پسند در نهایت با نتیجه ۲ بر یک از میزبان خود شکست خورد اما بازنده سربلندی در این دیدار بود.

شمس آذر - سپاهان، برنده بازی بزرگ

در هفته پایانی نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر تیم شمس آذر قزوین در حالی که ظرفیت ورزشگاه سردار آزادگان را از تماشاگران خود پر کرده بود به استقبال تیم پرمهره، گران و پرمدعی سپاهان اصفهان، هجومی ترین تیم این دوره از رقابت ها با ۳۳ گل زده برود.

این دیدار که در واقع تعیین کننده صدرنشین رقابت های نیم فصل اول لیگ برتر هم بود در نهایت نماینده قزوین با ارایه یک دیدار تهاجمی و ایستادگی در برابر برترین گلزن های لیگ و با وجود اجازه بازی ۶ بازیکن تیم میهمان که براساس قوانین لیگ برتر نبایستی در این دیدار حاضر می شدند اما بنا به هر دلیلی خود را به این مسابقه رساندند، تیم میزبان موفی شد این حریف خود را نیز با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

نیم نگاه:

با پایان رقابت های نیم فصل لیگ برتر (خلیج فارس)، مسابقات به دلیل آغاز جام ملت های آسیا حدود ۲ ماه به تعویق افتاده که این زمان می تواند بهترین فرصت برای برخی تیم ها، از جمله شمس آذر قزوین باشد که با وجود نداشتن بازیکن در تیم ملی، بتوانند طی این مدت با تمرینات منظم خود را برای حضوری قوی در نیم فصل دوم مسابقات آماده کنند.

تیم شمس آذر قزوین در پایان نیم فصل رقابت های لیگ برتر فوتبال با ۲۰ گل زده، ۱۶ گل خورده و با کسب ۲۰ امتیاز در جایگاه نهم جدول رقابت های لیگ برتر قرار گرفته است.

این تیم با آغاز رقابت های نیم فصل دوم و از هفته شانزدهم در قزوین میزبان تیم استقلال خوزستان، تیم آخر جدول این رقابت ها خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha