۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹
کد خبر: 85491174
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نذر خدمت دانشجویان فارس به نیابت از شهید خدمت

۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹
کد خبر: 85491174
نذر خدمت دانشجویان فارس به نیابت از شهید خدمت

شیراز - ایرنا - مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: پویش نذر خدمت به نیابت از شهید خدمت از سوی دانشجویان بسیجی در مناطق محروم فارس برگزار شد.

به گزارش ایرنا، حسین نگهداری روز یکشنبه در بازدید از اردوی جهادی دانشگاه‌های شیراز، اظهار کرد: گروه های جهادی بسیج دانشجویی فارس همزمان با تشییع پیکر مطهر شهید جمهور (دوم خرداد) اقدام به راه اندازی اردوهای جهادی حاشیه شهر با عنوان نذر خدمت به نیابت از شهید خدمت کردند.

وی افزود: این گروه‌های جهادی دانشجویی همچنین غرفه هایی با عنوان "خدمت مخلصانه" در مناطق حاشیه شهر برپا و در این قالب دستاوردهای دولت سیزدهم را تبیین کردند.

مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی فارس ادامه داد: غرفه ها و اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی فارس با هدف عمق بخشی به آگاهی عموم مردم نسبت به مسائل تبیینی و گفتمانی برنامه ریزی و اجرا شد.

نگهداری اضافه کرد: اردوی جهادی درمانی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با عنوان "خدمت به نیابت از شهید خدمت" از ۹ تا ۱۱ خرداد ماه برگزار می‌شود و این گروه جهادی به مردم مناطق کم برخوردار شهرستان زرین‌دشت، روستاهای بن دشت و چاه‌زبر خدمترسانی می‌کنند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر ادامه راه شهدا، اظهار کرد:بسیاری از مشکلات جامعه با رویکرد جهادی و الگو قرار دادن راه و رفتار شهدای خدمت، حل می شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

پیکر خادم الرضا(ع) و سید محرومان شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی با مشایعت تاریخی ملت ایران در خطه خورشید و در مشهدالرضا، شهر شهادت، در رواق «دارالسلام» حرم علی بن موسی الرضا(ع) و در آغوش سلطان مهربانی‌ها و ضامن آهو به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha