۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۱
کد خبر: 85491333
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شروری که با سلاح گرم تیراندازی کرده بود در شهرری دستگیر شد

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: شروری که در بوستان سه دختران شهرری اقدام به تیراندازی و قدرت نمایی کرده بود دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس شهرری سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره درگیری اراذل و اوباش در پارک سه دختران شهرری که با سلاح گرم اقدام به تیراندازی و ایجاد مجروحیت برای طرف مقابل شده بود پیگیری موضوع در دستور کار سازمان اطلاعات انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین دو اراذل و اوباش رخداده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیراندازی و مجروحیت طرف مقابل نموده است، با شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران پس از هماهنگی های قضائی متهم را روزگذشته در مخفیگاهش دستگیر کردند.

شروری که با سلاح گرم تیراندازی کرده بود در شهرری دستگیر شد

سرهنگ طرهانی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اعزام شد.

رئیس پلیس شهرستان ری در پایان تصریح کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

اجرای طرح برخورد با خرده فروشان موادمخدر در شهرستان ری

شروری که با سلاح گرم تیراندازی کرده بود در شهرری دستگیر شد

در اجرای طرح برخورد با خرده فروشان موادمخدر در سطح شهرستان ری ۴۰ متهم دستگیر و بیش از ۸۰ کیلوگرم انواع موادمخدر، خبر داد.

سرهنگ طرهانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای تدابیر سردار محمدیان فرماندهی محترم انتظامی تهران بزرگ و ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان ری طرح ضربتی برخورد با خرده فروشان موادمخدر در سطح شهرستان با هماهنگی مقام قضائی به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و عوامل دایره موادمخدر کلانتری های تابعه در جریان اجرای این طرح موفق شدند ۴۰ خرده فروش موادمخدر را شناسایی و دستگیر کنند که در مجموع ۸۰ کیلوگرم انواع موادمخدر صنعتی، سنتی و روانگردان نیز کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و اعزام متهمان به مراجع قضائی بیان داشت: اجرای این طرح ها در راستای افزایش رضایت مندی مردم،همچنان با جدیت در دستور کار پلیس بوده و شهروندان عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعاً موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان ری در جنوب استان تهران قرار دارد.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha