۸ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۱۰
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85491730
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف رانندگی در بزرگراه خرازی اصفهان یک فوتی و ۶ مصدوم بر جا گذاشت

اصفهان- ایرنا- سخنگوی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از جان باختن یک نفر و مصدوم شدن ۶ نفر در یک تصادف رانندگی در بزرگراه «شهید خرازی» اصفهان خبر داد.

عباس عابدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعت ۲:۱۸ بامداد امروز یک حادثه ترافیکی در بزرگراه شهید خرازی به مرکز اورژانس کلانشهر اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه قبل از خیابان شهیدان و در اثر تصادف پژو و پراید و برخورد آنها با مانع اتفاق افتاد، افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند و یک مرد ۳۰ ساله جان باخت.

سخنگوی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: چهار واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستان‌های آیت الله کاشانی، امین و عیسی بن مریم(ع) منتقل کردند.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی اصفهان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید و پژو و برخورد آنها با مانع حفاظتی بزرگراه شهید خرازی اتفاق افتاد.

سرهنگ اصغر زارع افزود: دلیل این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است.

همچنین سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی از ایستگاه‌های شماره یک و ۱۶ اصفهان به‌همراه افسر کشیک وقت به محل این حادثه اعزام شدند.

محمد شریعتی افزود: در خودروی پژو ۲۰۶ که چهار سرنشین جوان داشت، یک نفر در دم جان باخت و سه نفر دیگر مصدوم و با کمک اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: با وجود اینکه این تصادف در نیمه شب رخ داد اما افراد زیادی در محل حادثه تجمع و اقدام به تهیه عکس و فیلم کردند که همین امر سبب اختلال در امدادرسانی شد.

کلانشهر اصفهان با جمعیت ۲ میلیون نفر و روزانه حدود چهار میلیون سفر در خیابان‌ها، اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها دچار ترافیک سنگین خودرویی است.

بزرگراه شهید خرازی در غرب اصفهان و یکی از محورهای پر تردد این کلانشهر است.

پیش از این رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفته بود که گاردریل‌های وسط بزرگراه‌ها استاندارد نیست و باید به نیوجرسی استاندارد تبدیل شود.

استاندارد نبودن بزرگراه‌ها، نداشتن نیوجرسی، عرض کم بین خطوط، بی توجه کافی به جلو و رعایت نکردن فاصله طولی، عوامل مهم تصادفات در بزرگراه‌هاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha