۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۷
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85492077
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مهمان ناخوانده در راه بوشهر

۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۷
کد خبر: 85492077
مهمان ناخوانده در راه بوشهر

بوشهر- ایرنا- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی ناشی می‌دهد از وقت امروز و فردا با وزش بادهای شمال، خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود و طی این مدت احتمال وقوع گرد و خاک در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

زهرا راستگو روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام است اما از روز شنبه هفته آینده و طی روز یکشنبه، با وزش بادهای شمالی، دریا مواج و متلاطم خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس در ۲۴ ساعت آینده آسمان بطور غالب صاف همراه با وزش باد و در برخی نقاط با احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

راستگو یادآور شد: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۲ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا در سواحل جنوبی با سرعت ۱۸ تا ۴۸ گاهی تا ۶۰ کیلومتر در ساعت و فردا در مناطق شمالی و مرکزی ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: ارتفاع موج دریا نیز ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتی متر و امروز در مناطق جنوبی ۱۲۰ تا ۲۷۰ سانتی متر و فردا در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۰:۵۴ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۳:۰۰، مد دوم ساعت ۱۰:۳۰ و جزر دوم ساعت ۱۸:۴۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha