۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85492240
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

کاروان ورزش کارگری با نام شهدای خدمت در مسابقات جهانی حضور می‌یابد

رشت - ایرنا - رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: کاروان ورزشی این فدراسیون با نام شهدای خدمت و با یکصد ورزشکار در مسابقات جهانی کارگری حضور می یابد.

جواد رمضی روز سه‌شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار کرد: اواخر خرداد ماه امسال پنجمین کاروان ورزش کارگری ایران (شهدای خدمت) در ۶ رشته ورزشی عازم ایتالیا خواهد شد تا در رقابتهای جهانی ورزش کارگری حضور یابد.

وی که برای شرکت در مجمع انتخابات ریاست هیئت ورزش کارگری گیلان به رشت سفر کرد،‌افزود: همچنین تیم ملی وزنه‌برداری کارگری ایران نیز روز ۲۲ خرداد ماه جاری در رقابتهای جام بریکس در کشور روسیه حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: تیمهای کشتی فرنگی، کاراته و جودو کارگران کشور هم شهریور ماه امسال در رقابتهای جهانی حضور می یابند که خوشبختانه هر سال شاهد پیشرفت ورزشکاران کارگر کشور در مسابقات جهانی هستیم و امیدواریم که در رقابتهای مختلف جهانی نیز شاهد درخشش بیشتر این ورزشکاران باشیم.

رمضی با اشاره به اینکه ورزش کارگری در ۳۱ رشته فعالیت دارد،‌ بیان کرد: طبق تقویم فدراسیون،‌ طی سال جاری ۶۱ رقابت ملی برای ورزش کارگری درنظر گرفته شده که امید است تمامی مسابقات پیش‌بینی شده انجام شود و شاهد درخشش ورزشکاران ما در مسابقات مختلف بین‌المللی باشیم.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری اضافه کرد: البته از مجموع رقابتهای ملی، ۲۵ مورد مربوط به بخش بانوان است و از سوی دیگر تابستان امسال برای نخستین بار بانوان ورزشکار کارگر کشور به قله آرارات صعود خواهند کرد.

وی در ادامه به هدف فدراسیون برای جهش محسوس ورزش در بین کارگران اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا واحدهای صنعتی را بیشتر با ورزش آشنا کنیم و همچنین چند لیگ نیز در رشته های مختلف برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه پس از ۱۰ سال از تاسیس این فدراسیون، از سوی وزارت ورزش برای ما نیز بودجه‌ای اختصاص یافته که امیدواریم با شرایط موجود بتوانیم بیش از پیش ورزش کارگری را توسعه دهیم.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری اظهار کرد: رکن اصلی فدراسیون نیز،‌ توسعه ورزش سلامت محور برای کارگران است که در این راستا موظف هستیم انگیزه‌های گسترده طیف کارگری را ببینیم و در راستای آن برنامه‌ریزی کنیم.

به گزارش ایرنا،‌ مجمع انتخابات ریاست هیات ورزش کارگری استان گیلان روز سه شنبه در رشت برگزار شد که در نهایت،‌ حجت پهلوان‌یلی تنها کاندیدای احراز این پست، ۲۰ رای از ۲۱ آرای ماخوذه را کسب کرد و در سمت خود ابقا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha