سرعت در تعیین‌تکلیف کالاها با راه اندازی سامانه جامع اموال تملیکی و تعزیرات

تهران- ایرنا- رئیس سازمان تعزیرات حکومتی بر ضرورت راه اندازی سامانه ای جامع بین سازمان های تعزیرات و اموال تملیکی در راستای سرعت بخشی به تعیین تکلیف کالاها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «احمد اصانلو» امروز (سه شنبه) در بازدید از انبار اموال تملیکی استان تهران اظهار داشت: شهید آیت الله رئیسی ابتدای کار دولت سیزدهم در سفری که به استان بوشهر داشت از انبارهای اموال تملیکی بازدید و با مشاهده وضع موجود دستور ساماندهی و تعیین تکلیف کالاها را صادر کرد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، تعامل میان سازمان تعزیرات حکومتی و اموال تملیکی به منظور اجرای دستور رییس جمهور در ۲ سال گذشته را زمینه ساز تعیین تکلیف ۷۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از اموال انبارهای اموال تملیکی برشمرد.

به گفته اصانلو، نتیجه تلاش جهادی دولت سیزدهم به گونه ای بود که میزان عملکرد این دولت در تعیین تکلیف کالای اموال تملیکی ۴۲ برابر ۳۰ سال گذشته است.

وی بر ضرورت راه اندازی سامانه ای جامع بین سازمان های تعزیرات و اموال تملیکی تاکید کرد و گفت: با فعال شدن این سامانه، به محض کشف تخلف پرونده به شعبه تعزیرات ارجاع و پس از صدور حکم، سازمان اموال تملیکی به صورت برخط از رای صادر شده مطلع می شوند؛ بنابراین با وجود این سامانه سرعت عمل و وضعیت تعیین تکلیف کالاها بهبود می یابد.

اصانلو گفت: وظایف در حوزه راه اندازی این سامانه از طریق تعزیرات حکومتی انجام شده است و اکنون منتظر فراهم کردن زیرساخت در سازمان های همکار از جمله اموال تملیکی هستیم تا شاهد به روزرسانی وضعیت پرونده ها و برقراری ارتباط دو طرفه بین سازمانی باشیم.

رییس تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه همه مسئولان در دولت سیزدهم تا پایان کار دولت راه شهید آیت الله رئیسی را در خدمت به مردم با اولویت ادامه می دهند، گفت: هر چند تعامل خوبی میان ۲ سازمان برقرار است، اما برای پیشرفت امور، کاهش زمان و سرعت توام با دقت، اتصال و راه اندازی سامانه های ۲ سازمان را باید در اولویت قرار دهیم.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی همچنین دستور تسریع در رسیدگی به پرونده های اموال تملیکی در تعزیرات حکومتی را صادر کرد و گفت: سرعت بخشیدن به رسیدگی پرونده ها به مثابه تداوم خدمت دولت انقلابی و جهادی است و نباید خط و مشی دولت انقلابی بر زمین بماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha