شهید رئیسی، هم در زمان حیات و هم بعد از شهادت خدمات بزرگی به مردم و کشور کرد

کرمانشاه - ایرنا- امام جمعه کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب در منزل شهید رئیسی فرمودند ایشان، هم در زمان حیات خدمات بزرگی به مردم و کشور داشت و هم بعد از شهادت خدمت بزرگی به کشور کرد و مایه آبرو شد و این یعنی عاقبت به خیری و نهایت سعادت برای یک فرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ حجت الاسلام والمسلمین «حبیب الله غفوری» در آیین بزرگداشت شهید دکتر رئیسی و همراهانش و دوره آموزشی معاونان فرمانداران و بخشداران استان که با حضور استاندار کرمانشاه و معاونین استاندار در مسجد استانداری برگزار شد؛ عنوان کرد: باید در مراحل مختلف به گونه ای عمل کنیم که مانند شهید رئیسی و همراهانش در پایان این راه سربلند و عاقبت به خیر باشیم و این سیره و سنت شهدای گرانقدر ما است.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در منزل شهید رئیسی فرمودند ایشان، هم در زمان حیات خدمات بزرگی به مردم و کشور داشت و هم بعد از شهادت خدمت بزرگی به کشور کرد و مایه آبرو شد و این یعنی عاقبت به خیری و نهایت سعادت برای یک فرد.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: آنچه که موجب کسب این سعادت و عاقبت به خیری می‌شود؛ برخورداری از ایمان و باور قلبی است و این شهدای عزیز ما این چنین بودند.

وی برخورداری از خصوصیات والای نفسانی و اخلاقی و داشتن عمل صالح را از دیگر ویژگی های یک مومن برشمرد و گفت: آمادگی برای شهادت در هر لحظه و در هر مکان، بالاترین مرتبه ایمان و خداباوری است و شهید رئیسی و همراهانش دارای چنین صفات برجسته ای بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha