آمریکایی ها، رژیم صهیونیستی را مجاز به تکرار هر جنایتی مشابه خود می دانند

تهران-ایرنا- مدیرکل غرب آسیا و دستیار وزیر امور خارجه گفت: آمریکا در توجیه جنایات صهیونیست‌ها می گویند ما هم این نوع جنایت‌ها را داشته ایم، این یعنی صهیونیست‌ها مجاز به هر جنایتی مشابه آمریکا هستد.

به گزارش سیاست خارجی ایرنا، سید رسول موسوی مدیرکل غرب آسیا و دستیار وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفحه شخصی خودش در فضای مجازی در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی در رفح، نوشت: عمق جنایات و ابعاد فجایع آنقدر زیاد و گسترده شده که آدمی به گوش وچشم خود شک می کندکه ایا درست شنیده یا آنچه می بیند واقعی است؟

وی همچنین افزود: طرف آمریکایی در توجیه جنایات صهیونیست‌ها در#رفح_غزة می گوید ما هم این نوع جنایت‌ها را داشته ایم یعنی صهیونیست‌ها مجاز به هر جنایتی مشابه امریکا هستد.

آمریکایی ها، رژیم صهیونیستی را مجاز به تکرار هر جنایتی مشابه خود می دانند

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از گاردین در حمله هوایی (رژیم) اسرائیل که باعث آتش سوزی در چادرهای آوارگان فلسطینی در رفح شد، بر اساس آنچه که پزشکان اعلام کرده اند ۴۵ نفر به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرده که حدود نیمی از افرادی که به شهادت رسیده اند، زن، کودک و افراد مسن بودند. همزمان با ادامه جستجو برای یافتن افراد قربانی و آمادگی خانواده های عزادار برای تدفین عزیزان خود، کودکان روز دوشنبه پابرهنه در اطراف خرابی هایی که هنوز دود از آنها بلند می شد، سرگردان بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha