۳۳ زندانی جرائم غیرعمد کرمان در دهه کرامت آزاد شدند

کرمان - ایرنا - مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان با بیان اینکه دهه کرامت هر سال زمینه‌ساز آزادی تعدادی از محکومان جرائم غیرعمد است گفت: ۳۳ مددجوی واجد شرایط جرائم غیرعمد در این دهه پرخیر و برکت از زندان‌های این استان آزاد می‌شوند.

به گزارش ایرنا، سیدحجت‌الله موسوی قوام روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مبلغ بدهی ۳۳ مدجوی زندان های استان کرمان که در دهه کرامت سال جاری آزاد می شوند ۸۰۲ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال بوده که با تلاش نمایندگان و مددکاران ستاد دیه این استان در جلسات صلح و سازش، ۵۰۱ میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال از شکات تخفیف گرفته و گذشت آنها دریافت شد.

وی اظهار کرد: همچنین در زمینه توان پرداخت مددجویان و اعسار، مبلغ ۲۵۷ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال تامین و در نهایت با پرداخت ۴۰ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و خیران این مددجویان از زندان آزاد شدند.

بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کرمان نیاز است

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان با اشاره به جذب حداکثری کمک‌های خیران مردم نوع دوست کرمان در ماه مبارک رمضان سال جاری یادآور شد: در حال حاضر برای آزادی محکومان جرائم غیرعمد این استان بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کمک ۸۰۰ میلیون ریالی خیّر کرمانی برای آزادی زندانیان غیرعمد در روزهای اخیر گفت: این فرد هدف از این کار نیک را ادای نذر عنوان کرد که نیت داشته برای برکت زندگی‌اش در راه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کند.

موسوی قوام ادامه داد: این فرد دچار مشکل خانوادگی می شود و در شرف جدایی از همسرش بوده که نذر می کند چنانچه زندگی‌اش به روال گذشته برگردد، زمینه آزادی چهار مددجوی جرائم غیرعمد استان کرمان را فراهم کند که با پا درمیانی تعدادی از ریش سفیدان خانواده‌ها، مشکل این خیر حل می شود و با مبلغ اهدایی این خیر چهار مددجوی واجد شرایط جرائم غیرعمد از زندان آزاد می‌ شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha