پاسخ شهرداری منطقه یک تهران به قطع درختان

تهران بزرگ - ایرنا - شهرداری منطقه یک تهران اعلام کرد که قطع درختان خیابان پروین محله ازگل طبق رای صادره کمیسیون ماده هفت انجام شده است.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران روز چهارشنبه در پاسخ به اظهارات عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره ملک واقع در خیابان پروین محله ازگل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: جمع آوری درختان خشک در بَر ملک اعلامی، طبق رای صادره از کمیسیون ماده هفت انجام شده و عوارض آن نیز در رای با ضریب حداکثری سه برابری تعیین و توسط مالک پرداخت شده است.

این اطلاعیه افزود: ناحیه مربوطه جهت بررسی مجدد و تکمیلی از وضعیت موجود درختان، آماربرداری انجام و گزارش را به کمیسیون باغات ارجاع داده که کمیسیون بعد از بررسی تایید کرده است که درختان موجود کاملا منطبق با رای صادره از کمیسیون ماده هفت جمع آوری شده‌اند.

دیروز در جلسه شورای اسلامی شهر تهران یکی از اعضا با اشاره به خشک شدن تعمدی درختان در این منطقه یک، یادآور شد: پای درختان سیمان می‌ریزند و درختان را خشک می‌کنند.

منطقه یک شهرداری تهران در منتهی‌الیه شمال شرقی این شهر واقع شده‌ و شمالی‌ترین منطقه شهر تهران به حساب می‌آید.

این منطقه از شمال (شمیران) به رشته‌ کوه البرز، از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه شهید چمران و بزرگراه مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به لواسانات محدود می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha