استاندار فارس: شهید رییسی اقداماتی بی نظیر و ماندگار انجام داد

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: شهید آیت الله رییسی طی سه سال در دولت خدمتگزار، اقداماتی بی نظیر و ماندگار از خود به جای گذاشت.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، چهارشنبه در آیین بزرگداشت شهدای خدمت در شیراز، ضمن تسلیت شهادت خادم الرضا آیت الله رییسی و همراهان شهیدش افزود: مسیری که ابراهیم (ع) از دوران بعثت آغاز و یک تنه به بت شکنی اقدام کرد توسط ابراهیم‌ها ادامه یافته و ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: شهید جمهور ما در سازمان ملل قرآن را به عنوان کتابی انسان ساز و جامعه ساز عزتمندانه بالا برد و عنوان کرد که این کتاب قابل تحریف، تخریب و حذف شدن نیست، کاری که هیچ امیر یا رئیس جمهور یا پادشاهی در جهان انجام نداده است.

استاندار فارس: شهید رییسی اقداماتی بی نظیر و ماندگار انجام داد

استاندار فارس گفت: آیت الله رئیسی در حقیقت بت شکن بود، عزت و احترامی که در این سه سال در سطوح بین المللی نصیب کشور شد بی‌نظیر بود و شاهد این سخن نیز عضویت ایران در پیمان‌های مهم بین المللی و سطح مراودات سیاسی با سایر کشورهاست.

ایمانیه اظهار کرد: در انقلاب اسلامی ایران به برکت نفس قدسی امام راحل و در ادامه راه و مسیری که رهبر معظم انقلاب طی کرده و ادامه داده‌اند، برکت خداوند به کشور نازل شده و انقلاب ما را به رغم همه تهدیدها مستحکم نگاه داشته است.

وی گفت: آثار و اعتقادات دینی در کنار سابقه و تمدن تاریخ کشور سبب شد که مردم همواره در مقابل تحریم‌ها و رذالت‌های دشمنان استوار و پابرجا ایستادگی کنند.

او اظهار کرد: به عنوان مسئول اجرایی استان منکر وجود مشکلات معیشتی و رفاهی در سطح جامعه نیستم اما با این وجود باز مردمان ما پای دین و اعتقادات خود ایستاده‌اند و همانند سیدالشهدا زیر بار زور و ظلمت و تعدی نخواهند رفت.

وی گفت: همه ما در دولت مردمی سیزدهم هم قسم شده‌ایم مانند رییس جمهور شهید، ناملایمات و قضاوت‌ها را نادیده بگیریم و در راه تلاش برای خدمت به مردم و اعتلای کشور از هیچ تلاشی دریغ نکنیم تا در مسیر رفع مشکلات مردم خللی ایجاد نشود.


به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

پیکر خادم الرضا(ع) و سید محرومان شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی با مشایعت تاریخی ملت ایران در خطه خورشید و در مشهدالرضا، شهر شهادت، در رواق «دارالسلام» حرم علی بن موسی الرضا(ع) و در آغوش سلطان مهربانی‌ها و ضامن آهو به خاک سپرده شد و آرام گرفت.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha