عاملان کلاهبرداری ۶۰ میلیارد ریالی در قلعه‌گنج دستگیر شدند

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی قلعه‌گنج از شناسایی و دستگیری عاملان کلاهبرداری ۶۰ میلیارد ریالی از یک کشاورز قبل از خروج کلاهبرداران از کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ محمدرضا بیلری روز چهارشنبه اظهار کرد: در پی شکایت یک کشاورز در پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از وی، مشخص شد این فرد طی چندین مراوده مالی با افرادی غیربومی، چندین تن محصولات کشاورزی خود را به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال را به آنها فروخته اما این افراد کلاهبردار پس از تحویل گرفتن بار بدون پرداخت هیچگونه وجهی به شمال کشور متواری شده‌اند.

وی بیان کرد: در این راستا ماموران پلیس آگاهی در راستای احقاق حق این کشاورز زحمتکش با انجام اقدامات اطلاعاتی ۲ متهم را در یکی از شهرهای مرزی شمال کشور در حالی که قصد خروج از کشور را داشتند شناسایی و آنان را طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی قلعه گنج ادامه داد: با پیگیری ها و اقدامات به موقع ماموران پلیس آگاهی، این مبلغ کلاهبرداری شده به حساب کشاورز قلعه گنجی عودت داده و متهمان که به خیال خود هیچگونه ردی از خود بر جای نگذاشته بودند با تشکیل پرونده تحویل دادسرا شدند.

تویوتا "اف‌جی" قاچاق ۲۰ میلیاردی ریالی در جیرفت روانه پارکینگ شد

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت هم گفت:یک دستگاه سواری تویوتا "اف‌جی" قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال هنگام عبور از محور جیرفت به ساردوئیه توقیف شد.

سرهنگ رضا فیروزبخت افزود: ماموران پلیس آگاهی به همراه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان جیرفت هنگام کنترل محور جیرفت به ساردوئیه یک دستگاه خودروی تویوتا اف جی بارگیری شده در یک کامیون را به منظور بررسی متوقف کردند.

وی اظهار کرد: با استعلام انجام شده مشخص شد پلاک نصب شده بر روی این خودرو با شماره موتور و بدنه همخوانی ندارد و متعلق به یک دستگاه خودروی دیگر است و همچنین اسناد و مدارک خودرو نیز به طرز ماهرانه ای جعل شده است.

فرمانده انتظامی جیرفت خاطرنشان کرد: این خودرو که کارشناسان ارزش آن را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند توقیف و در این خصوص راننده آن برای تعین تکلیف و سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

شهرستان جیرفت در فاصله ۲۲۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha