مطلق‌زاده: مدیران فوتبال خوزستان نالایق هستند/ محکوم به بردن هوادار هستیم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تنها دلیلی که خوزستان نمی‌تواند نتیجه بگیرد وجود مدیران نالایق در استان است و امیدوارم در فصل بعد کسانی مدیریت را قبول کنند که چیزی از فوتبال بدانند.

محمود مطلق‌زاده بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص برد استقلال خوزستان برابر مس‌رفسنجان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و خداراشکر توانستیم بازی را ببریم و امیدوارم بتوانیم در بازی بعدی هم برنده بازی شویم که شرمنده هواداران خوزستان نشویم. ما بعد چند ۶ فصل دوباره به لیگ برتر بازگشتیم اما متاسفانه نتوانستیم به نتایج دلخواه خودمان برسیم و دلیل این موضوع هم نبود تجربه کافی بازیکنان است.

وی در مورد اینکه آیا استقلال خوزستان در لیگ می‌ماند یا نه، خاطرنشان کرد: ما در نیم فصل اول اصلا نتوانستیم امتیاز جمع کنیم و در قعر جدول بودیم اما در نیم فصل دوم جزو ۸ تیمی بودیم که توانستیم امتیاز بگیریم و تنها دلیل اینکه نمی‌توانیم برنده از بازی بیرون بیاییم این است که بازیکنان جوان‌مان کم‌تجربه هستند. من امیدوارم بازی بعدی را در خانه ببریم و در لیگ بمانیم البته شک ندارم که در دیدار بعدی می‌توانیم برنده بازی شویم.

بازیکن استقلال خوزستان در واکنش به اینکه چرا تیم‌های خوزستانی نتوانستند در لیگ نتیجه بگیرند، یادآور شد: من سابقه بازی در فولاد و صنعت نفت آبادان را دارم. به نظر من تنها دلیلی که این دو تیم نتوانستند به نتیجه برسند وجود مدیران نالایق است که هیچ چیز از فوتبال نمی‌دانند. در این فصل همه شاهد بودیم که این دو تیم چند بار سرمربی عوض کردند و همین موضوع باعث می‌شود تیم افت کند.

مطلق‌زاده ادامه داد: استقلال خوزستان به دلیل دوری زیاد از لیگ و نداشتن امکانات کافی نتوانست نتیجه بگیرد. امیدوارم بعد از پایان لیگ مدیران استانی فکری به حال تیم‌ها کنند.

وی در خصوص بازی آینده برابر هوادار تهران، گفت: هوادار تیمی خوبی است و سرمربی تیم مقابل هم کاپیتان تیم ملی بوده و قطعا این تیم می‌تواند برای ما دردسرساز شود اما شک نکنید که ما باید این بازی را ببریم. برد در این بازی حکم ماندن ما در لیگ قطعی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha