۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۹
کد خبر: 85493850
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار تنگستان: کنگره شهید رئیسعلی دلواری در سطح ملی برگزار شود
تصویر منتسب به شهید رئیسعلی دلوار نشسته نفر اول از سمت راست

بوشهر- ایرنا- فرماندار تنگستان گفت: مراسم سال‌های گذشته بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری که به خوبی و با کیفیت مطلوب در گستره استانی انجام شد که می بایست در سال جاری با تلاش و برنامه ریزی در سطح ملی برگزار شود.

به گزارش ایرنا؛ احمد لطفی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری در بخش دلوار تنگستان اظهار کرد: کنگره سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری پاسداشت و تکریم یک تفکر اسلامی بوده که شاکله اصلی آن تبعیت پذیری از ولایت فقیه و مراجع تقلید است.

وی افزود: مقاومت در برابر ظلم و استکبار توسط مردم و سرداران جنوب بویژه شهید رئیسعلی دلواری با امکانات کم و محدود در آن زمان انجام گرفته که بیانگر غیرت و دلیری این مردمان بوده است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: مقاومت و رشادت‌های سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری و همرزمان یک قیام اسلامی در برابر ظلم است.

لطفی ادامه داد: اندیشه ها و رفتارهای اسلامی شهید رئیسعلی دلواری با مردمداری ادغام و ماندگار ماند.

وی عنوان کرد: حضور عموم مردم استان در برنامه های ایام گرامیداشت شهید رئیسعلی دلواری باعث پررنگ تر شدن این مراسمات شده است.

فرماندار تنگستان نقش پژوهشگران را یک امر مهم در بزرگداشت نام این سردار اسلام دانست و گفت: پژوهشگران و سخنوران حماسی می‌توانند نقش بسزایی را در معرفی هرچه بهتر سرداران جنوب استان به خصوص سردار شهید رئیسعلی دلواری ایفا کنند.

وی با اعلام این که این بزرگداشت در شهریورماه هر سال برگزار می شود، گفت: با توجه به برگزاری مراسم در هوای گرم، سالن مجتمع فرهنگی هنری شهید رئیسعلی دلواری با تخصیص صددرصدی اعتبار در سال آینده برای برگزاری کنگره ملی سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری به بهره‌برداری خواهد رسید.

بخشدار دلوار گفت: شهید رئیسعلی دلواری نماد استکبار ستیزی در استان بوشهر و کشور است.

عبدالرضا عالی‌پور افزود: مراسم ویژه گنگره ملی سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری در سال جاری همزمان با سالروز وفات پیامبر اکرم(ص) و در اواخر ایام ماه صفر برگزار خواهد شد.

وی افزود:با توجه به تعمیرات و بهسازی منزل موزه شهید رئیسعلی دلواری، کنگره ملی این سردار بزرگ جنوب با هماهنگی‌هایی که در آینده توسط ستاد انجام خواهد گرفت در مکان دیگری برگزار خواهد شد.

بخشدار دلوار یادآور شد: با توجه به جایگاه و نام سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری، همه مردم و مسئولان استان در برگزاری و اجرای گرامیداشت نام و یاد این سردار شهید رئیسعلی همکاری داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha