حوادث ترافیکی در خراسان رضوی ۲۴ نفر را روانه بیمارستان کرد

مشهد- ایرنا- مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: چهار حادثه ترافیکی که در شهرستان های استان خراسان رضوی رخ داد، منجر به مصدومیت ۲۴ نفر و روانه شدن آن ها به بیمارستان شد.

محمد علیشاهی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه نخست واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو در ساعت ۲۰ شب گذشته در جاده خواف به تایباد، ۱۰۰ متر بعد از کارخانه آسفالت ، رخ داد که این حادثه پنج مصدوم در پی داشت.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان، یک دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شد و تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه دیگر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در ساعت ۲۱ و پنج دقیقه شب گذشته در جاده کلات به سمت لائین بعد از چرم کهنه، رخ داد که این حادثه هفت مصدوم در پی داشت.

علیشاهی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان امدادی امام حسن مجتبی(ع) کلات منتقل شدند.

وی افزود: حادثه دیگر واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در ساعت ۲۱ و ۵۵ دقیقه شب گذشته در شهرستان تایباد بود که این حادثه پنج مصدوم در پی داشت که سه نفر از مصدومان کودک بودند که برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و تمامی مصدومان به بیمارستان امدادی خاتم الانبیا تایباد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودرو سواری پراید در ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه شب گذشته در جاده شاندیز بعد از موجهای خروشان رخ داد که این حادثه هفت مصدوم در پی داشت.

علیشاهی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و تمامی مصدومان به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha