جدیدترین جنایت صهیونیست‌ها؛ چهار فلسطینی در حمله اشغالگران به اردوگاه النصیرات شهید شدند

تهران- ایرنا- جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (پنجشنبه) اردوگاه النصیرات واقع در نوار غزه را بمباران کرده و چهار نفر در یک منزل به شهادت رسیدند.

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا از خبرگزاری شهاب، در جریان این جنایت جدید صهیونیست‌ها همچنین ۱۵ نفر زخمی شده‌اند.

بنا بر گزارش‌ها، هنوز چندین نفر زیر آوار بر جای مانده از این جنایت جدید صهیونیست‌ها هستند که امدادگران موفق به خارج کردن آنها نشده‌اند.

خبرگزاری سما فلسطین نیز گزارش داد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (پنجشنبه) نقطه‌ای را در اردوگاه بلاطه در نابلس در کرانه باختری هدف قرار داده است.

بنا بر گزارش سما فلسطین، هدف از این حمله ترور گروهی از مبارزان مقاومت بوده اما منابع محلی اعلام کردند که این حمله ناموفق بوده و به هیچکدام از مبارزان مقاومت، آسیبی وارد نشده است.

همچنین منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر صهیونیست بامداد امروز به شهر رام الله یورش برده و اقدام به شلیک گستره گاز اشک آور به سمت فلسطینیان کرده‌اند.

بر اثر شلیک گاز اشک‌آور به داخل بازار سبزی فروشان در رام الله، این بازار دچار آتش‌سوزی گسترده‌ شده است.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در جدیدترین آمار خود از شهادت ۳۶ هزار و ۱۷۱ شهروند فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۲) خبر داد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز چهارشنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت مرتکب ۶ مورد کشتار شد که در نتیجه آن ۷۵ شهروند فلسطینی شهید و ۲۸۴ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه افزود: با احتساب این آمار، شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۳۶ هزار ۱۷۱ نفر و تعداد مجروحان به ۸۱ هزار و ۴۲۰ نفر رسید.

این درحالی است که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد و این رژیم با وجود موج اعتراض‌ها و محکومیت‌های جهانی و حکم دیوان بین المللی دادگستری، به حملات خود به شهر رفح در جنوب نوار غزه ادامه می‌دهد.

دیوان بین المللی دادگستری در حکم خود خواهان توقف جنگ علیه رفح و بازگشایی گذرگاه‌های نوار غزه برای رساندن کمک‌ها به مردم این منطقه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha