۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85494633
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ادامه حملات وحشیانه رژیم اسرائیل به نوار غزه، ۳۶ هزار و ۲۲۴ شهید، آخرین آمار

تهران- ایرنا- وزارت بهداشت فلسطین در غزه، امروز (پنجشنبه) از شهادت ۵۳ فلسطینی دیگر بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش امروز پنجشنبه ایرنا به نقل از المیادین، وزارت بهداشت فلسطین در غزه در دویست و سی و هفتمین روز از جنگ طی بیانیه ای اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات خود، در ۲۴ ساعت گذشته، ۵ کشتار علیه ساکنان نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۵۳ فلسطینی و زخمی شدن ۳۵۷ نفر دیگر شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، با گذشت ۲۳۷ روز از حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان نوار، آمار شهدای فلسطینی در این منطقه به ۳۶ هزار و ۲۲۴ نفر افزایش یافت.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه بیان کرد: همچنین طی این مدت، ۸۱ هزار و ۷۷۷ فلسطینی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی مجروح شده اند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که همچنان پیکرهای زیادی زیر آوار و در جاده ها مانده است که تیم های امدادی نمی توانند به آنها برسند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت ۲۳۷ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۳۷ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در مناطق مختلف نوارغزه و همچنین حمله به گذرگاه رفح از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha