فرماندار ملایر: مردم با عملکرد درخشان دولت اهمیت شرکت در انتخابات را درک کرده‌اند

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: عملکرد قابل تحسین دولت مردمی و انقلابی سیزدهم و رئیس جمهور شهید، در کنار سایر عوامل موجب شده مردم به اهمیت شرکت در انتخابات بیش از گذشته پی ببرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» روز پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان ملایر اظهار کرد: به طور قطع دستاوردها و اقدامات ماندگار دولت سیزدهم عاملی مهم برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای است.

وی افزود: حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای در انتخابات ریاست جمهوری، نمادی از وفاداری آنها به آرمان‌های انقلاب اسلامی و رئیس جمهور شهید است.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی از عمق جان به توانایی‌های مردم ایمان داشت و تاکید وی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز به برگزاری منظم، پرشور و بی‌طرفانه بود که این امر با تلاش‌های شبانه‌روزی ستاد انتخابات به نحو احسن اجرا شد.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ملایر، تاکید کرد: هر ناظر منصفی که دو دور انتخابات مجلس شورای اسلامی را در این شهرستان رصد کرد، به نظم، بی‌طرفی، امنیت و سلامت آن اذعان داشت.

وی یادآور شد: شهرستان ملایر در هر دو دور برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، توسط وزیر کشور به عنوان اولین شهر کشور در شروع فرآیند اخذ رای، شمارش و جمع‌بندی آراء، شایسته تقدیر معرفی شد.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه این موفقیت‌ها جز با با همکاری و انسجام تمامی عوامل برگزاری انتخابات، هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و شورای تامین این شهرستان میسر نمی‌شد، گفت: این شهرستان از هم اکنون آمادگی کامل را برای برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری را دارد.

اسماعیلی بیان کرد: مشیت الهی بر این بود که یک سال زودتر و در کمتر از چهارماه، سه انتخابات را در حوزه انتخابیه ملایر شاهد باشیم و به طور قطع این آمادگی در همه نیروها برای نقش‌آفرینی موثر وجود دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: با حضور پرشور و آگاهانه مردم ایران اسلامی، به خصوص مردم ولایت‌مدار ملایر پای صندوق‌های رأی، راه خادم ملت شهید آیت‌الله رئیسی به بهترین شکل ادامه یابد.

فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات به هر شیوه‌ای تمام الکترونیک و یا دستی که ابلاغ شود را داریم و بدون شک این انتخابات نیز برگ زرینی بر دفتر درخشان افتخارات این ملت قدرشناس و بصیر خواهد افزود.

اسماعیلی بیان کرد: سیاست دولت سیزدهم در انتخابات پیش‌رو، استقلال در رفتار و عمل است و بر این اساس تمامی بسترهای لازم برای مشارکت حداکثری و گسترده مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مهیا است.

به گزارش ایرنا؛ هشتم تیرماه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha