۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85515169
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملایر: مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت نظام و کشور را استحکام می‌بخشد

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی باید با مشارکت حداکثری خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای استحکام قدرت نظام و کشور در منطقه و جهان، پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

به گزارش ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" روز جمعه در یادواره شهدای والامقام روستای کمازان از توابع بخش زند ملایر افزود: حضور و مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو، طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب ضروری است.

وی بیان کرد: مردم فهیم ما باید همانگونه که در وداع با رئیس جمهور شهید حماسه آفریدند، با انتخاب اصلح نیز ثابت کنند همواره در راه شهدای خدمت به ویژه شهید آیت.الله رئیسی ثابت قدم هستند.

فرماندار ویژه ملایر به دوران‌های مختلف انقلاب و سختی‌ها و گرفتاری‌های آن اشاره کرد و گفت: دهه شصت، دهه بحران‌های پیچیده و عمیق بود، اما این انقلاب و کشور عزیز ایران بود که از تمام سختی‌ها با تقدیم شهیدان والامقامی همچون شهید بهشتی، رجایی و باهنر و هفده هزار شهید ترور عبور کرد.

اسماعیلی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران با عبور از این سختی‌ها امروز به قله‌های عزت و بزرگی رسیده است و در منطقه تعیین کننده است.

وی با تاکید بر اینکه هزینه مقاومت در برابر دشمنان به مراتب کمتر از سازش‌های بی‌نتیجه است، خاطرنشان کرد: ایران با وجود امامین انقلاب و پشتوانه مردمی از گردنه‌های سخت عبور کرده و به قله‌ها نزدیک است.

فرماندار ملایر: مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت نظام و کشور را استحکام می‌بخشد

معاون استاندار همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و شهیدان این شهرستان، بیان کرد:اردیبهشت ماه امسال یکی از خادمان صادق ملت ایران رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی به همراه یارانشان در راه خدمت به مردم به شهادت رسیدند تا این نکته مهم بر همگان ثابت شود که خادمان ملت، از هیچ چیز حتی جان خود برای خدمت دریغ نمی‌کنند.

اسماعیلی اظهار کرد: با وجود نعمت گرانقدر ولایت و حماسه‌آفرینی مردم، این واقعه ناگوار منتج به یکی از سندهای افتخار ملت ایران شد.

وی خلوص و صداقت رئیس جمهور شهید، کنار مردم بودن تا سرحد جان، همراهی کامل با قشر محروم و مستضعف، روحیه کار خستگی‌ناپذیر، تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات و تبعیت محض ایشان از ولایت را از دلایل حماسه‌آفرینی مردم در تشییع، بدرقه و سوگ رئیس جمهور شهید عنوان کرد.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: ویژگی‌های دیگر شهید آیت‌الله رئیسی همچون حرکت در مسیر آرمان‌های بلند انقلاب؛ عزت‌آفرینی، ایستادگی تمام قد در برابر دشمنان انقلاب و مقاومت اسلامی و تعمیق روابط با دوستان موجب شد مردم در بدرقه وی حمایت بیافرینند.

فرماندار ملایر: مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت نظام و کشور را استحکام می‌بخشد

اسماعیلی یادآور شد: مردم روستای کمازان از نجیب‌ترین و انقلابی‌ترین مردمان دیار شهرستان ملایر هستند و تقدیم شهیدان سرافراز از این روستا موید ولایت‌مداری آنهاست.

به گزارش ایرنا؛ در ادامه این مراسم پل بتنی خیرساز «شهید سعید قادری» که توسط خیّر نیک‌اندیش مرحوم "محمد حسین قادری" با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال احداث شد، به بهره‌برداری رسید.

شهرستان ملایر یک‌هزار و ۱۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha