دعوت حزب ندای ایرانیان از چهره‌های اصلاح‌طلب و میانه‌رو برای ثبت نام در انتخابات ۸ تیر

تهران ـ ایرنا ـ هم زمان با آغاز ثبت نام انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، حزب اصلاح طلب ندای ایرانیان در بیانیه‌ای از چهره‌های شاخص اصلاح طلب و میانه رو جهت حضور در صحنه دعوت کرد.

به گزارش ایرنا، حزب ندای ایرانیان با صدور بیانیه ای با اشاره به آغاز ثبت نام انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آورده است: بیانیه‌های کارشناسی و دغدغه‌مندانه حزب ندای ایرانیان در سه سال گذشته گواهی می‌دهد که این حزب هیچ‌گاه نسبت به وضعیت اداره کشور بی‌تفاوت نبوده و در مناسبت‌های گوناگون انتقادات صریح و دلسوزانه خود را با مردم و دولتمردان در میان گذاشته است. ضمن آنکه اگر در جایی توفیقی نیز حاصل شده منصفانه به آن اشاره کرده است.

در این بیانیه آمده است: اکنون زمان آن رسیده که چهره‌های ملی، عالم، کارنامه‌دار و با برنامه اصلاح‌طلب و میانه‌رو وارد میدان ریاست جمهوری شده و کشور را از شرایط خطیرِ رهایی بخشند. طی روزهای گذشته حزب ندای ایرانیان، مذاکرات فشرده و متعددی با بعضی چهره‌های شایسته و کاردان کشور داشته و ضمن طرح دغدغه‌ها، در جریان ملاحظات افراد برای کاندیداتوری قرار گرفته است.

حزب ندای ایرانیان در بیانیه خود با بیان اینکه از شورای محترم نگهبان انتظار می‌رود به تذکرات ناصحان و دلسوزان عمل کرده و ضمن جبران عملکرد دوره‌های گذشته که گلایه رهبر انقلاب و نارضایتی اکثر دلسوزان کشور را به دنبال داشت، این بار از جفا در حق همه کاندیداهای شایسته خودداری کرده و گزارشات غیرموثق و جهت‌دار را در رد صلاحیت کاندیداهای واجد شرایط دخالت ندهد، تاکید کرد: فرصت را غنیمت دانسته و از چهره‌های ملی اصلاح‌طلب و میانه‌رو می‌خواهیم علی‌رغم تردیدها و دل‌نگرانی‌ها و گلایه‌ها فرصت ثبت نام را از دست ندهند و برای تغییر در روند وضع موجود وارد عرصه رقابت شوند. امیدواریم با همراهی و توجه نهادهای مسئول به واقعیت‌های موجود کشور، ثبت‌نام چهره‌های شایسته و حضور معنادار مردم در یک انتخابات رقابتی و سالم، روزهای بهتری در انتظار ایران عزیز باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha