۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۳۹
کد خبرنگار: 2862
کد خبر: 85494916
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو شورای عالی حوزه: روش مدیریت آیت‌الله رئیسی شبیه دولت شهید رجایی بود

قم- ایرنا - عضو شورای عالی مدیریت حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی یک روش نمونه برای مدیریت ارائه کرد، گفت: جامعه مدتی از این الگوی مدیریتی کمتر دیده بود، ولی در دولت سیزدهم شاهد ایجاد یک پُل ارتباطی میان این دولت با دولت شهید رجایی بودیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله محسن اراکی پنجشنبه شب در آیین گرامیداشت هفتمین شب تدفین شهیدان خدمت در شبستان امام‌(ره) حرم حضرت معصومه‌(س) طی سخنانی اظهار داشت: چون جامعه ما حرکت رو به بالا دارد و به لطف پیوند با ولایت به مرکز مدیریت الهی مرتبط است، خسارت‌هایی نظیر شهادت آیت‌الله رئیسی بستر رویش‌های جدیدی می‌شود که مسیر را به سوی قله‌های پیشرفت تقویت می‌کند.

وی در ادامه افزود: آیت‌الله شهید رئیسی یک جلوه جدید از مدیریت مبتنی بر ارزش‌های الهی به جامعه اسلامی و جهان ارائه کرد.

وی همچنین اظهار کرد: رییس جمهور شهید و مجموعه فداکار و ایثارگر همراهش این چنین در دل مردم جای گرفتند که میلیون‌ها انسان در این فاجعه گریستند و در این مصیبت همراه شدند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی و شهدای همراهش نه تنها نشانگر حضور این عزیزان در عمق جان ملت ایران، بلکه در عمق جان ملت‌های جهان است.

وی اضافه کرد: در خارج از کشور نیز صدها هزار انسان با ابراز همدردی، اجتماع‌های باشکوه برقرار کردند، که راز اصلی این محبوبیت، روح ایمانی است که در این شخصیت و شخصیت‌های همراه او جلوه کرده بود.

اراکی با بیان اینکه جامعه ایران در مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی نشان داد که برغم جوسازی‌های رسانه‌ای دشمنان، همچنان به اسلام و نظام وفادار است، ادامه داد: این ملت بزرگ آب پاکی روی دست همه دشمنان ریخت و سِحرِشان را باطل کرد.

عضو شورای عالی حوزه‌ها همچنین تحمل رنج، مشقت و خستگی ناپذیری را از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی برشمرد و بیان داشت: آیت‌الله رئیسی وجود مشکلات در جامعه را تحمل نمی‌کرد، و برای رفع گرفتاری مردم، شب‌ و روز نداشت.

این عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه رئیسی راه و روش حضرت علی‌(ع) را ادامه می‌داد گفت: این همان راه و روشی است که مسئولان ما باید از آن پیروی کنند.

اراکی با ذکر این نکته که رئیس جمهور شهید مدتی در تهران در خانه بستگانش می‌خوابید، گفت: شهید رئیسی نمی‌خواست در خانه‌ای که برای رئیس جمهور آماده شده بود، سکونت داشته باشد.

وی ادامه داد: همه دیدند که خانه مادر رئیس جمهور چه خانه‌ ساده‌ای بود و چگونه زندگی می‌کرد، مردم خدمتگزاران صادق، روحانیت فداکار و ایثارگر و مدیران شایسته و لایق خودشان را بشناسند.

عضو شورای عالی حوزه: روش مدیریت آیت‌الله رئیسی شبیه دولت شهید رجایی بود

عضو شورای عالی حوزه: روش مدیریت آیت‌الله رئیسی شبیه دولت شهید رجایی بود

آیین بزرگداشت هفتمین شب تدفین شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و سایر شهیدان خدمت با حضور محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری، غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهوری، خانواده شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر فقید امور خارجه، فضلا و شخصیت‌های مذهبی و قشرهای مختلف مردم از سوی آستان مقدس حضرت معصومه و مراکز عالی حوزوی در قم برگزار شد.

عضو شورای عالی حوزه: روش مدیریت آیت‌الله رئیسی شبیه دولت شهید رجایی بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha