۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۲
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85495100
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ارزش پرونده‌های مقابله با مفاسد اقتصادی در سمنان به هزار میلیارد ریال رسید

سمنان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از افزایش ۶۰۰ درصدی کشف پرونده‌های مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی خبر داد و گفت: ارزش این پرونده‌ها به یکهزار میلیارد ریال رسید. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ سیدعلی میراحمدی روز جمعه به رسانه‌ها ابراز کرد: در همه حوزه ها و شاخص های تعیین شده روند رو به رشدی در مقابله با جرایم و مفاسد اقتصادی رقم خورد.

وی ادامه داد: طی ماه‌های فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ تعداد ۱۷ پرونده به ارزش بیش از یکهزار و ۱۹۰ میلیارد ریال پرونده تشکیل شد.

وی بیان کرد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی ۶۰۰ درصدی در برخورد با مفاسد و جرایم اقتصادی در استان سمنان را نشان می‌دهد.

این مسوول با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی با همکاری سایر پلیس های تخصصی و انتظامی شهرستان ها برخورد با افراد سودجو در حوزه معیشت مردم در دستور کار قرار دارد، افزود: در بازه ۲ ماهه امسال ۲۴ نفر دستگیر، پنج خودرو توقیف و سه انبار غیرمجاز پلمپ شد.

وی با بیان اینکه ۵۹ درصد از پرونده های مربوط به احتکار و اخلال در نظام توزیع کالا در پلیس امنیت اقتصادی به نتیجه رسید، تاکید کرد: سعی و تلاش و همت پلیس بر آن است تا با قدرت در دفاع از حریم امنیت اقتصادی و معیشت مردم گام بردارد و اجازه ندهد که سوداگران و مفسدان اقتصادی برای کسب سودهای بادآورده معیشت مردم را به چالش بکشنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در این حوزه را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ و یا شماره مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha