پلیس سمنان پرده از راز قتلی در گلستان برداشت

۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۵
کد خبر: 85500421
پلیس سمنان پرده از راز قتلی در گلستان برداشت

سمنان - ایرنا - فرمانده انتظامی سمنان گفت: قاتل فراری از استان گلستان پس از چهار سال از زمان وقوع قتل، در مهدیشهر دستگیر شد و انگیزه‌اش را اختلافات شخصی خواهرزاده‌اش با مقتول عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جلیل موقوفه ئی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در شهرستان کردکوی استان گلستان در سال ۱۳۹۹ یک جوان ۲۴ ساله بر اثر اصابت چاقو در بیمارستان آن شهر فوت کرد و قاتل از آن زمان متواری بود.

وی ادامه داد: شب گذشته در پی دریافت اخباری از پلیس آگاهی استان گلستان مبنی بر تردد قاتل در حوزه استحفاظی استان سمنان با یک دستگاه کامیونت، تیمی از ماموران و کاراگاهان پلیس آگاهی استان به محور مواصلاتی و محل تردد اعزام شد و توانستند خودروی حامل قاتل را در پلیس راه سرخه شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی سمنان با قدردانی از حمایت و همکاری دادستانی مرکز استان در این ماموریت، تصریح کرد: پس از تعقیب و مراقبت لحظه‌ای ماموران و اطمینان از حضور فرد قاتل در خودروی اعلامی، سرانجام کامیونت ایسوزو در شهرستان مهدیشهر متوقف و راننده و قاتل فراری در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس بازداشت و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

سردار موقوفه ئی با بیان اینکه متهم دستگیرشده در بازجویی‌های فنی به جرم قتل خود در سال ۱۳۹۹ اعتراف کرد، افزود: قاتل انگیزه خود از این عمل مجرمانه را اختلافات شخصی خواهرزاده اش با مقتول عنوان کرد.

فرمانده انتظامی سمنان با اشاره به اینکه در بازرسی از کامیونت توقیف شده نیز مقادیر زیادی خشکبار خارجی قاچاق و فاقد مجوز لازم از مبادی ذیصلاح کشف و ضبط شد، بیان کرد: قاتل و راننده خودرو ایسوزو پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha