استاندار مازندران: حل مشکلات شهرستان عباس‌آباد در دستور کار است

نوشهر- ایرنا- استاندار مازندران گفت: مسائل و چالش‌های شهرستان عباس‌آباد شناسایی شده و رفع مشکلات این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایرنا، یوسف نوری امروز -جمعه- در خطبه‌های پیش از نماز جمعه شهرستان عباس‌آباد به برخی از مسائل و مشکلات این شهرستان اشاره کرد و افزود: مشکلاتی مانند پسماند، نبود صنایع تبدیلی، پایانه گل و گیاه، استقرار نداشتن ادارات، ترافیک، راه ساحلی و کمبود نیروی انسانی در بخش درمان در این شهرستان وجود دارد که باید با تدبیر، برنامه‌ریزی، همدلی و همراهی مسوولان امر برطرف شود.

مقام عالی دولت در استان مازندران کبمود آب را نیز از مشکلات این شهرستان برشمرد و گفت: تنش آبی هم مشکل دیگری است که آب و فاضلاب باید تدابیری بیندیشد تا مردم در اوج گرما دچار مشکل نشوند.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری برای رفع مشکلات این منطقه در دستور کار قرار دارد و این موارد در مرکز استان پیگیری خواهد شد تا شرمنده مردم این منطقه نشویم.

استاندار مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد تصریح کرد: شهدای خدمت شخصیت‌های اثرگذار در تقویت و قدرت نظام اسلامی بودند و دولت مردمی خدمات شایسته و ماندگاری را به ملت ایران ارایه داد.

نوری به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و افزود: مشارکت اقشار مختلف مردم در انتخابات ریاست جمهوری وظیفه ملی و شرعی هر ایرانی است و حضور گسترده مردم در این رویداد سیاسی نیز قدرت نظام جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایرنا، شهرستان ۵۰ هزار نفری عباس‌آباد در غرب مازندران سالانه میزبان میلیون‌ها مسافر داخلی و خارجی است.

استاندار مازندران روزهای پنجشنبه و جمعه در برنامه‌ای ۲ روزه از برخی زیرساخت‌ها و طرح‌های در حال اجرای غرب مازندران بازدید کرد. بازدید از پروژه زیرگذر نواب چالوس، طرح تعریض مرزن‌آباد، رینگ شهری نشتارود، بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی تنکابن، طرح آبرسانی تنکابن، پیاده‌راه ساحلی تنکابن، پل چهارم صفارود رامسر، بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر، فرودگاه رامسر، بیمارستان کتالم و ساداتشهر و سد میجران، جاده کلاردشت، پل هردوآبرود، پل پرچور و مرکز پرورش ماهیان خاویاری کلارگستر عباس‌آباد در برنامه‌های استاندار برای این برنامه ۲ روزه قرار داشت. نوری عصر پنجشنبه نیز در مراسم سالگرد شهید شیرودی حضور یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha