بلیت فروشی دستی در ورزشگاه آزادی نداریم/ ۴۵ هزار ظرفیت تماشاگر برای بازی پرسپولیس و مس

تهران بزرگ - ایرنا - رییس کمیسیون ورزشی استان تهران با تاکید بر اینکه برای بازی پرسپولیس و مس رفسنجان بلیت فروشی دستی نداریم، گفت: ۴۵ هزار بلیت برای این بازی درنظر گرفته شده که فقط از طریق سامانه مربوطه به فروش می رسد.

سیدکمال سادات روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اتخاذ تمهیدات ترافیکی، انتظامی و امنیتی برای برگزاری هفته آخر لیگ برتر فوتبال در تهران افزود: ۲ بازی همزمان فوتبال فردا در پایتخت داریم که یکی در ورزشگاه آزادی تهران با تماشاگر و دیگری در ورزشگاه دستگردی بدون تماشاگر برگزار می‌شود که تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی لازم برای آن اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: میزبان بازی استقلال و پیکان، تیم پیکان است و از طرفی چون ورزشگاه دستگردی زیرساخت لازم را برای حضور تماشاگران را ندارد، این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

بلیت فروشی دستی در ورزشگاه آزادی نداریم/ ۴۵ هزار ظرفیت تماشاگر برای بازی پرسپولیس و مس

به گفته سادات، تمهیدات لازم‌ به منظور جشن قهرمانی احتمالی هر یکی از ۲ تیم پرسپولیس یا استقلال گرفته شده و دیروز هم جلسه‌ای با حضور تاج رییس فدراسیون و مسوولان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال داشته‌ایم.

وی ادامه داد: در صورت قهرمانی تیم استقلال هم تمهیدات لازم دیده شده تا جشن قهرمانی در ورزشگاه دستگردی برگزار شود.

سادات با بیان اینکه در ورزشگاه آزادی بازی با تماشاگر برگزار می‌شود، گفت: بانوان هم مانند آقایان فردا در ورزشگاه آزادی طبق پروتکل حضور خواهند داشت.

بلیت فروشی دستی در ورزشگاه آزادی نداریم/ ۴۵ هزار ظرفیت تماشاگر برای بازی پرسپولیس و مس

وی تاکید کرد: بلیت فروشی دستی وجود ندارد و فروش بلیت به میزان ۴۵ هزار نفر از طریق سامانه مربوط انجام می‌شود.

رییس کمیسیون ورزش استان تهران اضافه کرد: تمهیدات طرح ترافیکی و انتظامی هم آماده اجراست و ظرفیت فعلا ۴۵ هزار نفر است و درخواست ما این است که تماشاگران از ازدحام جلوی ورزشگاه پرهیز کنند که به هیچ عنوان اجازه ورود به ورزشگاه بدون بلیت داده نمی‌شود.

هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس فردا به صورت همزمان در تهران برگزار می‌شود و چهره قهرمان لیگ برتر از بین تیم های استقلال و پرسپولیس نمایان می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha