فرماندار بردسکن: خواسته برحق روستائیان جاده خلیل آباد را پیگیری می‌کنیم

مشهد - ایرنا - فرماندار بردسکن در جنوب غربی خراسان رضوی با تصریح بر اینکه مطالبات برحق روستائیان محدوده جاده این شهرستان به خلیل آباد را پیگیری خواهد کرد، گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان باید به صورت جدی ساخت باند دوم جاده بردسکن - خلیل آباد را سرعت دهد.

علی دهقان زاده شنبه شب پس از دیدار با جمعی از مردم معترض این شهرستان طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی سانحه رانندگی روز گذشته در جاده بردسکن - خلیل آباد متاسفانه سه نفر از جمله یک مادر و دختر اهل روستای "جابوز" این شهرستان فوت شدند.

وی ضمن عرض تسلیت به خاندان جان باختگان حادثه ترافیکی یاد شده اضافه کرد: حوالی عصر امروز حدود ۶۰ نفر از اهالی محل در محدوده روستای جابوز مانع تردد خودروها در مسیر جاده بردسکن - خلیل آباد شدند که با حضور در میان مردم خواسته بر حق آنها برای بهبود وضع جاده را شنیدم و قول بررسی و پیگیری موضوع داده شد، اکنون با همراهی و تعامل مردم جاده بازگشایی شده است.

فرماندار بردسکن افزود: انتظار می‌رود مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و نماینده مردم شهرستانهای کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس برای تکمیل طرح دوبانده شدن و البته شتاب بخشی در ساخت آن از سازمان های ذیربط در تهران مطالبه گری کنند.

دهقان زاده اظهار کرد: در زمان حاضر زیرسازی باند دوم جاده بردسکن - خلیل آباد انجام شده و نیازمند پیگیری جدی مسوولان یاد شده برای تداوم سریع اجرای طرح هستیم.

وی گفت: علاوه بر دستگاه های متولی ساخت راه، معاون امنیتی استاندار برای بررسی موضوع پای کار آمده و موضوعات روی داده طی امروز را با استاندار خراسان رضوی در میان گذاشتم.

بر اساس اعلام پلیس راه بردسکن، سانحه جاده‌ای روز جمعه بین یک دستگاه خودرو پیکان وانت و پراید به آتش سوزی و جان باختن سه نفر منجر شد.

بر این اساس پیکان وانت از سمت خلیل آباد به بردسکن در حرکت بود که به علت انحراف به چپ با پراید به صورت شاخ به شاخ برخورد کرد، پیکان وانت دچار حریق شد و مادر و دختر و راننده پراید در این حادثه جان خود را از دست دادند.

شهرستان بردسکن با ۸۵ هزار نفر جمعیت و سه شهر بردسکن، شهرآباد و انابد و ۷۳ روستای بالای ۲۰ خانوار در فاصله ۲۸۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha