۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۵
کد خبر: 85495777
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سالن مسافربری پایانه مرزی میرجاوه راه‌اندازی شد

۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۵
کد خبر: 85495777
سالن مسافربری پایانه مرزی میرجاوه راه‌اندازی شد

زاهدان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از بهره‌برداری از سالن مسافربری پایانه مرزی میرجاوه با اعتبار یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

ایوب کرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سالن مسافری با توجه افزایش تردد مسافران از کشور پاکستان در ایام اربعین امام حسین(ع)در گستره ۲ هزار مترمربعی ساخته شد.

وی ادامه داد: ایجاد تونل های سرد از نقطه‌ صفر مرزی و محل ورود زائران تا سوار شدن به وسیله نقلیه از مهمترین ویژگی‌های این سالن است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به وجود پایانه های مرزی میرجاوه و میلک در شمال و پایانه مرزی پیشین و ریمدان در جنوب، این استان یکی از استان‌های با قابلیت بالا در زمینه کریدور شمال و جنوب بوده و تلاش داریم تا در سالجاری پایانه مرزی ریمدان به عنوان پایانه مرزی جدید مشترک بین ایران و پاکستان فعالیت کرده و به ظرفیت پایانه‌های مرزی افزوده شود.

به گزارش ایرنا پایانه مرزی میرجاوه مهمترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است و در ۱۲ کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha