۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹
کد خبر: 85495931
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملی‌پوش تنیس: شانس زیادی برای صعود در دیویس کاپ داریم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش تنیس گفت: همه تلاش ما برتری در گروه سه دیویس کاپ است چرا که شانس زیادی برای پیروزی و صعود از گروه خود داریم.

به گزارش ایرنا، مسابقات تنیس دیویس کاپ روزهای ۱۹ تا ۲۶ خرداد در کشور اردن برگزار خواهد شد. اردوی تیم ملی تنیس مردان پیش از اعزام به مسابقات دیویس کاپ اردن در مجموعه ورزشی ایرانمال در حال برگزاری است. دیویس کاپ با حضور ۱۰ تیم در گروه سوم برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان برای صعود از گروه خود باید به مصاف رقبای جهانی خود برود.

دیویس کاپ مهم‌ترین و بالاترین سطح مسابقات تیمی دنیاست که تیم‌های ملی کشورها در آن حضور دارند.

سامیار الیاسی روز شنبه در حاشیه اردوی تیم ملی تنیس در جمع خبرنگاران گفت: امروز نخستین اردوی تیم ملی برای حضور در دیویس کاپ اردن در زمین هاردکورد در مجموعه ایرانمال برگزار شد. قرار بود ۲ هفته پیش برای مسابقات فیوچرز تونس برویم، اما به دلایلی روادید صادر نشد. در حال حاضر با کمک کادر فنی و فدراسیون از جمله امید سوری، حمید نداف و تونی اندروویچ اردوی خود را آغاز کرده‌ایم و تا ۲ روز آینده عازم رقابت‌های تنیس اردن شویم.

وی توضیح داد: امسال با توجه به اینکه در گروه ۲ جهانی بودیم اما متاسفانه با شکست در بازی نزدیک برابر استونی به گروه سه مسابقات سقوط کردیم. امسال نیز ۱۰ تیم خوب حضور دارند. با توجه به اینکه سال گذشته چنین شرایطی را در گروه سه مسابقات داشتیم اما توانستیم با برتری مقابل تمامی رقبا به جایگاه نخست برسیم.

الیاسی افزود: امسال برای صعود به گروه دوم شانس زیادی داریم و در این مسابقات با همه توانمان حضور خواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha