جوکوویچ در مسیر افول؛ اسطوره صربستانی ۲ گرند اسلم و المپیک را از دست داد

تهران- ایرنا- اسطوره صربستانی تنیس گرند اسلم رولان گاروس را از دست داد و احتمالا جایگاه اول تنیس جهان را نیز به رقیب ایتالیایی خود واگذار کند.

به گزارش ایرنا، مسابقات آزاد فرانسه که رقابت‌های گرند اسلم رولان گاروس نیز نامیده می‌شود، یکی از چهار رقابت برجسته سالانه تنیس (گرند اسلم) در دنیا و جزو پربیننده‌ترین مسابقات جهان است. این رویداد از هیجان انگیزترین مسابقات تنیس جهان با بیش از ۱۳۰ سال قدمت است که هر ساله اوایل خرداد به مدت ۲ هفته در شهر پاریس برگزار می‌شود.

نواک جوکوویچ مرد اول تنیس جهان و مدافع عنوان قهرمانی رولان گاروس، در طول این رقابت‌ها به دلیل پارگی مینیسک از ادامه گرند اسلم رولان گاروس انصراف داد. وی در صورت عدم انصراف باید فردا در دیدار مرحله ۱/۴ نهایی با کسپر رود نروژی دیدار می‌کرد.

اسطوره ۳۷ ساله صرب روز گذشته در جریان دیدار با فرانسیسکو سروندولو از ناحیه زانو احساس ناراحتی می‌کرد اما توانست در پنج ست مقابل این حریف آرژانتینی به برتری برسد.

وی که رکورد ۲۵ قهرمانی گرند اسلم را در جهان به ثبت رسانده، با این انصراف فقط عنوان قهرمانی رقابت‌های آزاد فراسه را از دست نداد بلکه احتمالا از این پس باید جایگاه اول تنیس را نیز به یانیک سینر ایتالیایی بسپارد. گرند اسلم ویمبلدون و المپیک نیز تا چند هفته دیگر آغاز می‌شود که احتمالا این ۲ رویداد برای تنیسور صربستانی از دست رفته خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha