۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85495949
T T
۱۷ نفر

برچسب‌ها

همدان خنک‌ می‌شود

۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱
کد خبر: 85495949
همدان خنک‌ می‌شود

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: رفته رفته از گرمای هوا از فردا /یکشنبه/ کاسته و پیش بینی می شود ۲ یا سه درجه دمای هوا طی روز کاهش یابد.

"روح‌الله زاهدی" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شرایط دمایی استان همدان از فردا کاهشی است.

وی با بیان اینکه امروز هوای گرم و افزایش دما را در نقاط مختلف استان انتظار داریم، افزود: روز گذشته دما در ایستگاه فرودگاه همدان ۳۴ درجه و در اسدآباد و فامنین به ۳۵ درجه هم رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ادامه داد: طی ساعاتی از امروز علاوه بر گرمای هوا، وزش باد را در اواسط روز داریم و در برخی از نقاط شمالی استان، وزش باد نسبتا شدید هم گزارش می‌شود.

زاهدی برای فردا آسمانی صاف و آفتابی را برای استان پیش‌بینی کرد و افزود: از دوشنبه به بعد رفته‌رفته ابرهایی را در آسمان استان داریم و از سه‌شنبه می‌تواند باعث احتمال بارش‌های پراکنده در مناطق شمال شرقی استان شود و طی روزهای بعد گستردگی بیشتری در استان داشته باشد.

وی بیان کرد: روز پنجشنبه در نیمه شمالی استان و حتی در برخی مناطق جنوبی و دامنه ارتفاعات، بارش‌هایی به شکل رگبار موقتی و محدود را شاهد هستیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه فرودگاه همدان کمینه و بیشینه دما ۱۲ و ۳۴ درجه سلسیوس گزارش شده است.

زاهدی یادآور شد: در این مدت بهار با ۹ درجه خنکترین و ایستگاه‌های فامنین و اسدآباد با ۳۵ درجه گرم‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شده است.

به گزارش ایرنا؛ آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha