۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۰۹
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85496718
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مارکو اورلو: رمز موفقیت استقلال خوزستان اتحاد و همدلی بود + فیلم

اهواز - ایرنا - مربی تیم استقلال خوزستان گفت: بدون اتحاد و همدلی و پشتوانه مدیریت باشگاه نمی توانستیم به این موفقیت برسیم.

به گزارش ایرنا مارکو اورلو شنبه شب بعد از پیروزی تیمش مقابل هوادار بیان کرد: این دستاورد بزرگ یعنی حفظ تیم استقلال خوزستان را به کل مردم استان تبریک می گویم.

وی افزود: تمام مربییان با مسئولیت پذیری بالا کارشان را به خوبی انجام دادند همچنین حمایت هواداران به عنوان یار دوازدهم تاثیر به سزایی داشت.

مربی استقلال خوزستان گفت: از مدیریت شرکت گروه ملی فولاد و باشگاه و همه کسانی که از ما حمایت کردند تشکر می کنم و خوشحالم که به هدفمان رسیدیم.

در ادامه بهمن روشنایی سرپرست تیم استقلال خوزستان گفت: از کادر فنی تیم و در راس آن آقای پورموسوی و حمایت شرکت گروه ملی و مدیریت شرکت و باشگاه تشکر می کنم و امیدوارم دل مردم استان را شاد کرده باشیم.

وی افزود: در این مدت خیلی به ما فشار آوردند و در کار تیم سنگ اندازی کردند که جا دارد از تلاش های بی وقفه آقای نجفی مدیریت باشگاه صمیمانه تشکر کنم.

روشنایی گفت: امیدوارم سال آینده یک تیم خوب، باکیفیت تر و منسجم تر را آماده مسابقات کنیم چرا که مردم خوزستان شایسته بهترین ها هستند.

در ادامه ناجی بداوی مربی تیم استقلال خوزستان گفت: بابت ماندن تیم های فولاد و استقلال خوزستان در لیگ برتر، به مردم استان تبریک می گویم و امیدوارم با همفکری و رفع مشکلات، فصل بعد شرایط بهتری داشته باشیم.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و هوادار با برتری سه بر یک استقلال خوزستان به پایان رسید. آبی های خوزستان با حضور در جایگاه چهاردهم لیگ برتر، در این رقابت ها باقی ماندند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha