اعضای هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر تعیین شدند

بوشهر- ایرنا- رییس هیات نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت:در اجرای بخشی از قانون انتخابات ریاست جمهوری ، هیات نظارت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استان پس از طی فرآیند قانونی ، اعضای هیئت نظارت در شهرستان‌های تابعه و بخش‌های مستقل را تعیین و احکام آنان صادر کرد.

به گزارش ایرنا خلیل رضایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با حکم آیت الله مدرسی رییس هیات مرکزی نظارت بر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حجت‌الاسلام حاج شیخ عبدالکریم بحرینی، مهدی مهرانگیز ، حسین حیدری ، پرویز میرکی و خلیل رضایی به عنوان اعضای این هیات در استان بوشهر تعیین شدند.

وی افزود: بر اساس اصل ۹۹ قانون اساسی تنها نهاد ناظر بر انتخابات، شورای نگهبان و هیات‌های منتسب به آن است؛ این نظارت استصوابی و در همه مراحل و فرآیندهای انتخابات انجام می شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر تصریح کرد: ملاک عمل هیات‌های منتسب به شورای نگهبان، حرکت در چارچوب قانون بوده و با اقتدار تمام و نظارتی قانونمند و موثر از حق نظام ، مردم و داوطلبین، حراست می‌شود .

رضایی یادآور شد: رعایت دقیق قانون ، بی‌طرفی و عدم جهت‌گیری مسئولان به‌ویژه ناظرین و مجریان انتخابات موجب اطمینان بخشی و افزایش اعتماد مردم به دست‌اندرکاران امر انتخابات و در نهایت مشارکت حداکثری خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha