۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85497219
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: مسئولان از عملکرد جهادی شهید رئیسی الگو بگیرند

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: مسئولان برای اینکه یک مدیر در تراز انقلاب اسلامی باشند، باید شهید رئیسی و عملکرد جهادی وی را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز یکشنبه در جلسه قرارگاه جهاد تبیین استان کردستان در سنندج اظهار کرد: برای اینکه چنین الگویی حفظ شود باید کار و خدمت صادقانه و جهادی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شخصیت آیت‌الله رئیسی و کارکرد وی در کشور نیاز به تبیین دارد افزود: جهاد تبیین یک تکلیف و فریضه‌ای است که رهبری برای ما تعیین کرده‌اند و ما امروز نیازمند آن هستیم تا نسل جدید جامعه از حوادث گذشته مطلع شوند.

استاندار کردستان گفت: افکار عمومی و به‌ویژه نسل جدید ما باید اهداف نظام و کشور را بشناسند و این اهداف باید روز به‌ روز تقویت شود.

زارعی کوشا یادآور شد: انتخابات بسیار حادثه مهمی است و مشارکت در این رویداد سیاسی آن‌گونه که در ادوار مختلف، رهبری تبیین کرده اند از اهمیتی ویژه برخوردار است.

وی ادامه داد: شهادت آیت‌الله رئیسی شوک مثبتی را به جامعه وارد کرده است و ارزیابی‌های بسیاری از مردم که شاید به شکل دیگری می‌اندیشیدند تغییر یافت.

استاندار کردستان تأکید کرد: تشییع پیکر شهدای خدمت خود یک سرمایه اجتماعی بود که باید به‌درستی حفظ و مدیریت شود و فعالیت‌های تخریبی و برخی اقدامات رسانه‌ای که متناسب با شأن انقلابی‌گری و ملت ایران اسلامی نیست باید کنار گذاشته شود.

زارعی کوشا افزود: هر گاه حاکمیت و دولت به‌ عنوان نماینده حاکمیت در سیاست‌های کلان کشور یکی بوده‌اند نتایج ما و جایگاه ما در منطقه بسیار بهتر بوده است.

وی گفت: سیاستی که تا پیش‌ از این در مذاکرات با دیگر کشورها به کار گرفته می‌شد نتیجه‌ای در بر نداشت و ما در منطقه و در میان کشورهای همسایه نیز بدترین شرایط را تجربه کردیم اما در این دوره سه‌ ساله وقتی دیپلماسی و میدان همگرا و هم جهت با هم حرکت کردند ما شاهد افزایش اقتدار و امنیت در کشور بودیم.

وی یادآور شد: تبیین‌کنندگان ما در سطوح مختلف برای تبیین، نیازمند خوراک هستند و بدون مطالعه و بدون اشراف، تبیین می‌تواند نتیجه عکس داشته باشد.

نیازمند آرامش و وحدت در جامعه هستیم

نماینده ولی فقیه در کردستان هم در این نشست گفت: امروز جامعه ما نیازمند چهار عنصر امید، نشاط، آرامش و وحدت است تا شاهد حضور باشکوه مردم در انتخابات باشیم.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی با بیان اینکه امید دمیدن در جامعه یکی از عناصر اصلی است که باید دیده شود گفت: نشاط دیگر مساله مهمی است که باید گفت تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید؛ خود یک نشاطی را در جامعه ایجاد کرد.

وی افزود: ایجاد آرامش در جامعه و بیان سخنان سنجیده؛ دیگر مساله مهمی است که باید نمونه آن را در کلام رهبر معظم انقلاب دید که آرامش و امنیت را در میان مردم ایجاد می‌کنند.

حجت‌الاسلام پورذهبی ادامه داد: مساله دیگر؛ وحدت است که باید در جامعه تمامی اقوام و نیز تمامی احزاب سیاسی وحدت داشته باشند.

سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هم در این نشست اظهار کرد: امروز مردم ما در نظام جمهوری اسلامی و مسئولین گران‌قدر به سه نکته توکل به خدای متعال، اخلاص در عمل و تبعیت از مقام معظم رهبری با وحدت و انسجام همه آحاد مردم توجه داشته و دارند و این سه مؤلفه ریشه و رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha